2021. június 10., csütörtök

ROSSZ KEDVÜNK... NYARA (2011)

 2011. junius 10-én

2011. junius 10-én

igen, tudom, eredetileg tele volt rossz kedvünknek, (legalább is Shakespeare szerint), de hiába múlt el a tél,(meg már a tavasz is), ahogy Szép Ernő is írta: a szomorúfűz már tavasszal szomorú. Hát még télen. - (gondolom, tavasz és tél közt is...), de nem feltétlenül csak önmagából fakadóan, bár lehet, hogy le kéne rázni a környezeti "ártalmakat", és valami belső forrásból derűsnek lenni... (na persze ez nem a szomorúfűz esete lenne, hanem a vígfűzé - de ilyen nincs. vajon miért nem?)

meg ilyen - egyáltalán nem vidító - szólások, mondások környékeznek:"fejétől bűzlik a hal", egy bolond százat csinál", "bolond lukból bolond szél fúj" "rossz példa ragadós" (vagy eredetileg a jó példára mondták? nem is tudom, mindenesetre jó példát mostanában kevesebbet látni, mint kéne!)

node "ne szólj szám, nem fáj fejem!"...
....de közben nagyon is ... fáj!!!!
és attól, hogy nem szólunk, sose fog kevésbé fájni
(jelzem, annak idején minden értekezleten megfájdult a fejem, és valószínűleg éppen hogy attól , hogy nem szóltam hozzá, pedig lett volna mit!!!)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megfájdult a fejem az értekezleteken. Nem szerettem őket. Már előre tudtam, és vittem magammal Quarelint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. később már megszólaltam, s akkor kevésbé is vagy nem fájt, azt jókellett volna csinálni előbb is!(?)

      Törlés