2021. június 12., szombat

kisütött a Nap

 Mi történt? Ma mindenki kedves volt hozzám...

Valaki bicikliről rámköszönt: Csókolom, tanárnő, láttam gyereket vitt elől, ő is köszönt: Csókolom..de nem is tudom kik voltak, elsuhantak a köztünk levő bokor mögött

Az étterem tömve volt...megterített hatalmas asztalok...ballagások vannak!

De azért kaptam hazavitelre ételt, a vezető meg is szólitott mondván, rég látott...hát már nem hozatom az ételt haza, de enni azért kell. lasagnét ajánlotta, mondtam nem szeretem az olyan bonyolult ételeket, maradtam a rakott krumplinál

Kifele jövet látom a biciklim körbe van kerítve más biciklikkel.

A bal oldalán levő fiú biciklije előtt mondja a mögötte parkoló luxusautókra nézve,

hogy neki olyan nyugdijas korában sem lesz!

_Akkor már minek? - mormolom az orrom alatt, de meghallják, nevetnek...

A jobboldali biciklitulaj készségesen kizárja s kitolja biciklijét, hogy ki tudjak szabaditani az enyémet a kalodájából...

Épp a fejem tetején trónoló napszemüvegem akarom a szememre rakni, ettől kissé közép felé billenve, mikor a szembejövő fekete pólós fiatalember rámmosolyog:

_Meleg van!

Aztán a járdai árnyékban  találkoztam egy strandra igyekvő családdal a járdán, hatalmas uszógumival a kezükben, de félrehúzódnak,

a kislány rámköszönt boldogan : SZIA

Szia - kiáltsok vissza -(bár nem is láttam)


Süt a Nap! ez lehet az oka mindennek...

1 megjegyzés: