2021. június 14., hétfő

KARÓVAL ÉS VIRÁGGAL (2010)

 2010 junius 13

karóval és virággal

vannak ilyen (rossz) napok

ilyenkor mondjuk, hogy "bal lábbal keltem fel" (apropó: én mindig azzal, konkrétan, mert a bal lábam esik a divány szélére, igy esik a"lábamra" a felkelés. Másrészt, alig állok a lábamon, a szédelgéstől felkelés után, többnyire, meg mindkét lábam balnak tűnik a felkelés utáni percekben... de ez csak a kezdet... persze a mindenkori (mostanában - nehogy elkiabáljam.- már sorozatban volt olyan is , hogy abszolut nem fájt viszont a fejem ébredés után (se) - de e ez a mai nap nem ilyen volt... ma -mondom - a szó szokványos egyben átvitt értelmében keltem fel ballábbal...)

lehet, hogy már azzal kezdődött a pechsorozat, amikor még föl se keltem, mert a 30 fokos hőkatlanban nem alhattam túl nyugodtan... de ez csak feltételezés

viszont  mikor már egymás után következtek a balfogások, el kellett gondolkodjak --- igy (is) működik a vonzás törvénye?

órákat dolgoztam egy szöveg összeállitásán, átdolgozásán, lett vagy 14 oldal, és  a wordom azt jelezte, hogy nem nyithatom mg, mert kárt okoztam/okozok vele...

aztán bevásárlás körül voltak zűrjeim (ez mondjuk nem ritkaság),  meg az ebédnél , az étteremben

- csak a végét mondom: levertem a könyökömmel a poharat, az asztal széléről persze!- ami persze nagy dérrel-durral apró darabokra tört (pedig olyan jó hideg viz volt még benne, és az egész ebédben ez volt a legjobb...)

aztán kizártam magam a lakásból, -miközben mindkét kezem tele volt árvizkárosultaknak szánt cuccokkal - kifele jövet benne hagytam az ajtóban, belül a kulcsot... (ilyen is volt már, egyszer... de most ez csak egy volt  a sok közül...)

mindent nem sorolok föl

azt hiszem, ilyen napokon legjobb lenne meg se mozdulni...

"múljék el már ez a keserű pohár"...

Kiváncsi lennék , hogy a bioritmusom mutat-e kritikus napokat, vagy a horoszkopom előre figyelmeztetett volna-e

mindegy

a cukiban megint jót fagyiztam  - meg kedvenc oroszkrémtortát is hozzá, megint csináltam egy fotót (jobb hiján) magamról,  és utólag vettem észre rajta a 22-es számot, meg azt, hogy karó és virág közé kerültem...

úgyhogy meglett a napom (vagy életem?) mottója is:

a 22-es csapdája

illetve: J. A. után szabadon karóval jöttem és virággal...



(egyébként épp 1943-ban, amikor a J.Heller féle  A 22-es csapdája c. könyv született - mondjuk mindenféleképp csapdahelyzetben  

de aztán mégis: "itt vagyok már és még itt vagyok...

s tanuskodom a napról , hogy ragyog." (Karinthyval)

 s ma már nem is olyan eliselhetetlen meleget árasztva, mert kánikula se volt olyan nagy, a kedves szomszéd pár perc alatt kinyitotta (kiszerelte) a bezárt ajtót, a kedves pincér is pillanatok alatt eltüntette a padlóról az üvegszilánkokat, és még csak fel se számolta a poharat, bár felajánlottam, de mondta, csak akkor tenné, ha akarattal tettem volna - amiről ugye szó sincs...

és a word is, a 14 oldalnyi szövegem is helyreállt...

de azért, óvatos vagyok...

figyelek, vigyázok 

még nincs vége a napnak

 


aliz2. :: 2010. jún. 13. 20:09 :: 3 komment 
Kategóriák: 
hétköznap :: Címkék: bosszusagokelmelkedesvers



4 megjegyzés:

  1. Már akkor is voltak rossz napok. Van ilyen mindenki életében, sajnos. Ilyenkor tényleg az a legjobb - ha megteheti az ember - hogy nem nyúl lehetőleg semmihez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hovatovább minden napom "rossz"- nem kerülhhetem el a valamihez nyúlást :(

      Törlés
  2. Én is mindig bal lábbal kelek fel. Az a lábom van a heverő szélén nekem is.
    Igazi peches napod volt szinte napra 11 évvel ezelőtt.De jó is volt benne: nagy kánikula sem volt, viszont volt kedves szomszéd, kedves pincér. Kiegyenlítődött a jó a rosszal. Így volt jó. Kívánom, hogy máskor is így legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szinte napra egyezés nem véletlen;) igazad van a kiegyenlitődésekkel! Köszönöm..

      Törlés