2021. június 15., kedd

jaj--mit akartam

 nem akarom túltudatositani de azt hiszem romlik a memóriám


pl elfelejtem délután, hogy már megittam-e a második kávém

vagy hogy ,mely gyógyszereimet vettem be s melyiket nem

vagy ha felállok valamit behozni a másik szobából, elfelejtem mit akarok...

azt már régesrég, hogy hova tettem a kulcscsomóm (vagy a szemüvegem)


fel fogom jegyezni mi mindent felejtek el 

s majd megkérdem az orvostól, hogy nem nagyon kórós-e ez


(ha el nem felejtem,....hm..)

7 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    A gyógyszerek számára lehet kapni adagolót, úgy tudom, hogy van napi és heti adagoló is. Előre be lehet készíteni a tablettákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösz, tudom, kaptam, még Amerikából is, csakhogy nem fér bele, nem csak a fejembe... 🙁 olyan sokat kell szednem, hogy nem is csoda HA NEM TUDOM MIND MEGJEGYEZNI!!!

      Törlés
    2. É.B.J.Értelek. Ha nem férnek bele, akkor esetleg kinevezhetsz két üres tégelyt, az egyik tetejére és oldalára is ráírhatod jól láthatóan"REGGEL", a másikra ugyanígy: "ESTE". Ha délben is szedsz valamit, akkor lehet egy harmadik is "DÉL" felirattal. Nagyon fontos, hogy a tégelyek csavaróján és oldalán is ugyanaz legyen felirat, azoknak egyezniük kell. Nagy odafigyelést igényel beletenni a tégelyekbe a gyógyszereket, de aztán nem felejtődik el a bevételük illetve nincs dilemma, hogy bevetted- e már vagy sem. No, majd látod.

      Törlés
    3. Gondoltam rà.de nem vagyok ilyen preciz.es itt is nagy a hibalehetőség.nem erdekes.ha kimarad...jut is marad is...

      Törlés
    4. É.B.J. Hát ez így van.

      Törlés
    5. úgyis szeretném csökkenteni as gyógyszereimet, ez megoldja! 🙂

      Törlés