2021. június 25., péntek

hagymaházba,,,

 muszáj lesz valahogy bekapcsolódnom - akármilyen gyér is meg hiányos -a helyi "kultúr"életbe, mielőtt teljesen besavanyodok, és elidegenedek

a Hagymaházban vettem jegyet egy szindarabra (Szerelem )(Júliusra)

meg egyúttal

megnéztem egy kiállitást is, huszonévesek, egykori gimisták alkotásai... akik valahogy szakmájukul választották a festést

érdekes és meglepő, hogy meglátásom szerint, mennyire kapcsolódnak valamilyen izmushoz! 



















(persze azért tradicionáis akvarelleleket is léttam(:)




követketó fotó kiállitás lesz!

fákról,,, hát ha időben észrevettem volna , én is beküldhettem volna,, mint régen (hiszen annyi fás fotóm van!)

(sose értettem D.I.-t , miért fest folyton fákat, már kezdem...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése