2021. június 28., hétfő

NEBÁNCSSZÚNYOG 2010

 2010. jún. 28.

nebáncsszúnyog

...sajnos, bántott(ak)! - egész "nebáncsvirág" alatt... ugyan a harmadik felvonásról el is akartam jönni (nem csak-, de főleg emiatt), csak aztán hagytam magam visszabeszélni, ha már eddig kibírtam... és azt hittem, hogy az első sorok szélén nincs annyi szúnyog, mint a magaslatban, pedig dehogynem, fényre jönnek(?) s az itt, színpadközelben még több volt, vajon a Nebáncsvirágot a szinpadon nem bánthatta? szégyen-nemszégyen,  a finálé alatt már elindultam a kijárat felé - elég volt

kellett volna vinnem valami sprét szúnyogok ellen?

emlékszem, valamelyik évben a szegedi szabadtérin, az előadás megkezdése előtt épp akkor néztem hátra, amikor a hátam mögött ülő ilymódon játszi könnyedséggel a szemembe fújhatta a szúnyogírtó sprét, hát a szemem nem is csiphették a szúnyogok... (a spré csípte!)

mindig kell lenni valaminek, ami a külső körülményekben is megzavarja a "szórakozást"?! (az esőn kivül is, ami miatt megint csak "esőnap" lehetett megtartani az immár szúnyogesős előadást)

az idézőjel jogos, mert szúnyogoktól függetlenül is elgondolkodtam azon, hogy engem miért nem szórakoztatnak az u. n. "szórakoztató" műsorok, miért nem tudok röhögni az otromba kiszólásokon, és izléstelen utalásokon, mozdulatokon stb... hanem épp ellenkezőleg... miért is szeretek én jobban "bekapcsolódni" általában , mint ki-....

miért fáraszt az effajta "kikapcsoló" "szórakozás" mégis...

és ha ezt tudom magamról már eleve, akkor egyáltalán, miért kell nekem elmenni ilyen eseményekre?

(mondjuk: láttam-hallottam már jobb előadásban is ezt a Hervey operettet, ráadásul úgy emlékeztem, eredetileg több volt benne a kellemes dal(lam), mint a hamis prózai betét... és nem is 3 és fél órát vett igénybe -ami szúnyogok nélküli is nehezen tűrhető lett volna..., de lehet, hogy már rosszul emlékszem... ezt az előadást is jobb lenne elfelejteni , egy-két - a Nebáncsvirághoz" (azaz Teremi Trixihez) kapcsolható mozzanattól, daltól eltekintve...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése