2021. június 21., hétfő

KICSIT MÉGIS OTTHON? (2007)

 

kicsit mégis "otthon"?...

 

kicsit mégis "otthon"?...

Azt hiszem revidiálni kell pár nappal ezelőtti bejegyzésem, miszerint - a felsoroltak ellenére - "nemotthon" számomra Szeged....

Néha , egy kicsit, mégis lehet az:

Időközben megtaláltam egy cetlim , amire ez volt feljegyezve: 1999.szeptember 20-án, engesztelőnap utáni hangulatban... A Zsinagógába úgy léptem be, mint aki hazatért....

Hát akkor ezek szerint, ott, mégis csak otthon érezhettem magam!

Ma meg a (Somogyi) könyvtárban, ahova a hőség elől is menekülhettem, meg könyvet is kellett kihozni lányomak az én olvasójegyemre is (míg ő az egyetemiben, nem győzi csak a sajátja meg a vőlegénye olvasójegyeire se a szigorlati olvasmányokat)... A folyóiratolvasó jól temperált volt, és kézbevehettem egy csomó kiadványt, ami kisvárosunkban nem elérhető. És máris "otthon" voltam. A sok jó gondolat között.

De azért - azt fenntartom - mégis itthon a legjobb...


2007 junius 21

 

 

 


aliz2. :: 2007. jún. 21. 19:28 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: :: Címkék: 
elmelkedes


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése