2021. június 26., szombat

SEMMI?! (2007)

 

semmi?!

tényleg semmi...csak úgy eltelt egy nap. Mindjárt éjfél (ugyanis).

Azt hiszem , tényleg, nem szabadna hagyni, hogy csak úgy elfolyjanak a napok.... Az élet mottójának is (pláne!) ennek kéne lenni:nulla dies sine linea!

Na nézzük azért, talán valamit össze tudok kaparni - ha nem is túlemlítésre méltót.

6-kor ébredtem. Mivel 2-kor aludtam el - ja, hát akkor ez is a naphoz tartozik - megnéztem a napi sajtót a neten, frissiben (www.delmagyar.hu - helyi hirek, www.nol.hu - országos. stb.)

Persze 4 óra alvás nem volt elég, bár eleinte azt hittem - visszaaludtam 8-ig. (6 óra már -az én koromban - úgy látszik, megteszi.) Lehet, hogy kifogás, ürügy, de mivel a lányom délelőtt aludni szokott, (mivel előtte levő napokon későig - vizsgaidőszak lévén - a szigorlatára készül - nem akarok hangos lenni, mozogni - legészrevétlenebb ügyködésnek az tűnik, ha szgép előtt vagyok. Megnézek ezt-azt. Ma megirtam egy emailt is. Fontosnak tűnöt. (részben régebb óta halogatottat) - meg kivasaltam végre egy túl sokáig rakosgatott, tologatott, ruhahalmazt; csupa len, vászon, világos színű , kánikulába való ruhaféléséget, mindkettőnknek. Elég nehezen ment, mert teljesen kiszáradtak. Közben meg - mint később kint kiderült - a kánikula is csökkent...(a lakásban viszont még ez nem volt érezhető, úgyhogy a vasalótól is melegebb(em) lett. -Lányom is ma korábban ébredt, volt egy bejelentett telefoninterjúja a Magyar Rádiótól , délelőttre. (a város új "Pulitzer szülővárosának díjával" kapcsolatban.)  Már elindultunk ebédelni az étterembe, mikor keresték a mobilon, így visszafordulás , haza, mert a kamionzajos utcán zavaró lett volna lebonyolitani a beszélgetést.. Majd újra vissza. Finom volt az ebéd: reformkonyhás menű: majonézes kukorica, rántott brokkolival. Vegetárius létemre fejedelmi.  De újabban nem vegetáriánus lányom is ezeket részesiti előnyben. Pedig óvnám tőle! Ő könyvtárba előre ment, én később ugyanoda,de mivel az És lemondása után elképzelhető, hogy a 168 órát is visszamondták - ui. sehol nem találtam, - átmentem a szomszédos Hong Kongba (no, csak a kinai áruházba) lányomnak fekete de elviselhető anyagú nadrágot nézni a holnapi szigorlatra. Jól emlékeztem, és még volt is. "S" méret (majd este később felvarrtam a szárából, mert a hosszukat eleve túlméretezik.) A Nagyvilágból azért, ami véletlenül? még jár  a könyvtárnak, befejeztem a Somogyiban félbehagyott interjút Kelemen Jánossal  (Jimmyvel), a műfordításról.  Elhoztam a tegnap leadott fotókat is. (Sikerült egy-két jó képet csinálni: a régi dédszülői "palotáról", külön a fából faragott rózsacsokor kapudisz - akár egy mandala), képek a TIK és egyetem közt húzódó parkról, az 56-os emlékművel a Mefesz megalakulásáról (majd érintett unokabátyámnak odaadom), egy kép a régizsinagógai előadásról: a prológus (lányom s az "alkotótárs"), könytárhelyszínű képek lányom hármas felovasódélutánjáról, meg a könyvheti interjúról, amit ő bonyolított le a fővárosi költőnővel, A Dugonics téren, majd két igen jól sikerült kép a Kárászon, a völegénnyel, majd padon olvasó, minden percet kihasználó lányom, s végül egy kimaradt kocka, az utolsó, a 25., rólam, (jaj), amit az üzletben csináltak, ne maradjon üresen a ráadás.) Délután vásárolgattam, (égő a fürdőszobába) , élelmet, - mint mindig -, főleg gyümölcsöt (alma, dinnye), meg kukorica, krumpli. Ezekben legalább nincs tartósítószer. Vacsorára sütöttem is krumplit, tükörtojást, volt még hordóskáposzta, utána dinnye - a főtt kukorica holnapra marad, ebédre úgyis az volt. -Olvastam még, meg  írtam a másik blogomra  - felelevenitve "Isten gondolataitPaul Daviestől.

Tévé nem volt, csak  a Barátok közt, amit olykor megnézek... (Elég valószerűtlen mostanában.)

Ja és még meglocsoltam a hibiszkuszt, ami már kókadozott. Estére gyönyörű lett újra!

Mosogattam.

Kivittem a szemetet.

És megirtam ezt a bejegyzést - jó hosszú lett, s most szabadkozhatok, mint Pascal, amikor hosszan irt, mert nem volt ideje röviden irni. Nekem ráadásul most mondanivalóm se nagyon. Hiszen - mint mondtam - semmit se csináltam egész nap. Vagy akkor mégiscsak? valamicskét?

De egy csomó dolgot NEM! Amit pedig kellene.


aliz2. :: 2007. jún. 26. 23:26 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: :: Címkék: 
hetkoznapok



 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése