2021. június 25., péntek

KULTURÁLIS.. (2008)

 

"kulturális" blogok versenye

látom, hogy a másik blogom, az akkorsmost - a régi naplóm mai reflexiókkal, besorolást nyert  a goldenblog 2008 versenyen a kulturblog kategóriában. A versenyző blogok listája sok értékes blogot tartalmaz. Örülök, hogy felkerültem erre a listára. Manapság a kultur- előtag, mégis csak jelent valamit. Merthogy -sokszor mondjuk - veszendő érték. Hátha mégse. Most inkább úgy tűnik, "mentődő" . Mindenesetre én "mentem" ezt az 50 év előtti naplóm, a múltat - szembesítve a mával. És bár jók voltak kezdettől a visszajelzéseim, mégsem akartam elhinni igazán, hogy ez érték és másoknak is fontos lehet. Lehet, hogy a múlt, ha már megőrződik, felértékelődik? Mint egy régi tárgy. Nem lehet, hogy épp a megőrzés maga ad neki értéket?

nem jelentkeztem (közönség(zsűritagnak - nem éreztem volna fairnek, meg lustább is vagyok annál, de azért -kiváncsiságból is , belepislantok majd a még kevésbé ismert "kultur"blogokba

jónéhányat már korábban olvastam

hajrá mind!


aliz2.
 
:: 2008. jún. 25. 23:54 :: 4 komment :: Címkék: blogkultura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése