2021. június 29., kedd

odaki

 szinte egész nap rosszul voltam, szédüléses eredettel, de ez azt is jelenti, hogy mozogni is alig birtam, le-lefekóüdtem óvatosan, alvással próbáltam röviditeni a kinokat

mintha késő estére könnyebb lett volna

kinyitottam az ablakot, nem sokat ért

lebotorkáltam a lépcsőn a postaládához

aztán, ha már, ki az utca/udvarra leülni egy padra, kicsit hűsölni...

már majdnem mindenütt sötétek voltak az ablakok

eszembe jutott, hogy pár hete ezt se tehettem volna meg? a kijárási tilalom miatt... mégis csak szép az élet! _)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, hogy rosszul voltál. Most hogy vagy?

    VálaszTörlés
  2. M3g mindig nem jöl..tán kicsit jobban..egy óra mulva tudok beszelni az orvossal

    VálaszTörlés
  3. semmi újat, mert a baj se új... gyszert irt, a szédüés ellen (mi elfogyott épp)meg legyek óvatos (a nyaki csigolyákkal nem lehet mit csinálni...az okozza, közvetve a keringési problémákat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a választ. Kívánom, hogy legyél óvatos, és érezd magad gyakran jobban.

      Törlés