2021. június 13., vasárnap

hány óra

 június 11

Töltés alatt otthon kellett hagynom a mobilom, ami egyben az órám is

Igy aztán úgy indultam el a menzára, hogy azt se tudtam hány óra (a napot megnéztem a naptáramban előtte)

Semmi baj, csomó ember ül a padokon...

Az elsőn két lány eszik, nincs a kezükben mobil, békén is hagyom őket

A másodikon közmunkások, beszélnek valakivel - reménytelen

Nade harmadikon az én emberem . gondolom -látva egy fiú karján ezüstösen csillogó óráját

Rá is csapok

_Megmondaná hány óra van?

-Nem tudom! - meglep a lakonikus válasz

-Dehiszen ott az óra a karján!

_Nem tudja leolvasni - nevet a mellette ülő, s már veszi is elő készségesen a zsebéből a saját mobilját

11,49

Rákérdezek, hihetetlen...

s meg is ismétli

11,49

Vannak még rendes gyerekek

(és még időben is vagyok a menzára)

9 megjegyzés:

  1. F:A:É: Szegeden a főiskolára jártam, a buszmegállóban várakoztam a Lófaránál. Odajött hozzám egy nagyobbacska lány és megkérdezte, mennyi az idő. Válaszoltam, hogy háromnegyed egy. Kérdőn nézett rám, majd azt mondta, így nem érti. Digitálisan mondjam. Jaaaa 12.45 😳 évekre sokkolt…😞

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor lehet, hogy a fiúnak is ilyesmi problémája volt?!!!

      Törlés
    2. F.A.É.Igen, lehet.😳😞

      Törlés
  2. J.J.P. a mobilokon a neten is 12:45, de az új rádiókon a TV-n se használják azt, hogy háromnegyed egy. Vagyis nincs is háromnegyed egy, csak éjfél után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Ez del után!!!

      Törlés
    2. J.J.P. Tudom, azért 12:45

      Törlés
    3. De ejfelt irtal...az 24, 45

      Törlés
    4. J.J.P. éjfél utánt írtam.

      Törlés
    5. Ja szerinted akkor van..nos nem voltunk sose ilyen precizek..hisz nappal vilagos van , ejjel sotet...

      Törlés