2021. június 30., szerda

AMI AZ ÚJSÁGBÓL KIMARAD (2008)

 

ami az újságból kimarad

egész nap szédelgek, le vagyok lassulva, kívül is, belül is, mozgásban is (olykor állóképpé merevedve a lassított felvételből), de gondolkodásban is,  nem jutok elkezdett gondolataim végére, nevek mennek ki a fejemből, álmos vagyok, fáradt stb... na mindezt nem kellett volna rögzíteni, hallom is agykontroll mesterünk szavát a fülemben: töröld, töröld. (meg is tettem most:) kis csalással, megszüntetve megőrizve - azért is, mert: töprengtem is napközben eleget azon, hogy mik lehetnek az ilyen nagy melegnek a szervezetre gyakorolt káros élettani következményei. (lehet, hogy épp a felsoroltak? a tapasztaltak?) , ugyanis a mai Délmagyarból pl. csak azt tudhatnám meg, hogy az állatok szervezetét hogy viseli meg a hőség... , mint ahogy a tegnapi Sófi alapitvány díjazottai közül is a lapban csak az a saját újságíró- munkatársuk szerepel fotóval is, akit épp azért tüntettek ki, mert népszerűsíti a tudományos kutatásokat. (Igaz, ami igaz? írt is egy (fotós) cikket még májusban a most kitüntetett diákokról : Ösztöndíj a tehetséges hallgatóknak címen) A mai lapban mindenesetre - érthető módon? - ez elmaradt... Törőcsik Marival viszont van egy megkérdőjelezhető kérdéseket tartalmazó  interjú... A fotója viszont nagyon jó lett. Többet és hitelesebbet mond, mint az elhibázott cikk.

De nem is értem, miért csináltam én itt ellenreklámot helyi -egyre bulvárosabb- napilapunknak?...

De tényleg - mert eredetileg ebből indultam ki - tudja valaki mik ennek a rendkívüli hőségnek az EMBERI szervezetre gyakorolt káros hatásai?!



aliz2. :: 2008. jún. 30. 22:25 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: fotoszineszektudomanyujsag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése