2021. június 21., hétfő

kedvtelenség

 keres lányom telefonon

már félig alszom...

faggat mit csináltam, mihez lenne kedvem...

végülis úgy summázza, hogy semmihez...

mihez lenne? - forszirozza

végül is semmire nincs szükségem...

csupa vacak és gyér  kultúrprogram van...

idegenkedek az emberektől ( elidegenedtem)

mire lenne mégis szükségem?

kibukik belőlem: nyugalomra

de talán csak a z álmosság miatt mondom...

magamat is meglepve s kicsit megijesztve


(vagy az is lehet, hogy hiányzik az antidepresszánsom. pár napja elfogyott...bár nem is akarom szedni!)


7 megjegyzés:

  1. Nagy Ágnes
    Azt nem szabad hirtelen elgondolásból abbahagyni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, bár igy is csak feleket szedtem (ha el tudtam törni), meg mindig csak ideiglenesen akarom...(s nem is rég szedem.... nagy rábeszélésre, de tényleg nem akarom!)

      Törlés
    2. V.K. én négy felé töröm a 6 milis 'brómot', és három-négy naponta nyelek belőle, lefekvéskor.

      Törlés
    3. ez olyan picike, hogy még félbe is alig lehet törni:) (de a bróm úgy tudom nyugtató - azt végképp nem szednék!)

      Törlés
    4. V.K. , Kosztolányi már ifjan is gyakran élt vele. Pláne, amikor két évi, lángoló szerelem után szakított a tizenhatéves Lányi [Basch] Hedviggel.
      A hadseregben valamikor brómozták a kenyeret.

      Törlés
    5. Kosztolányi -attól tartok - mással is élt... mondom, hogy nyugtató a bróm!!!

      Törlés
    6. az antidepresszáns inkább "izgató" 🙂 (szerotonin szabályozással)

      Törlés