2021. június 27., vasárnap

múzeumi programokból

 magamnak tett igéretemnek megfelelően...

ma elmentem a muzeumba...4-től volt program késő estig...de én csak a közepére

még nehezen megy a teljes bekapcsolódás

úgy volt egy darabig, hogy nem is tudok...

kivittem a szemetet, körülnézni, milyen az idő

és egyszer csak rájöttem, hogy nem tudom hol van a kulccsomóm

mintha a föld nyelte volna el

megnéztem a szokásos helyeken,,, csak lecsúszhatott valahol, úgy is történt

az előtér kis szekrényénél ,,, a szalmakalapok, meg a sálak alatt, valószinő, mikor felakaszthattam a kalapokat, becsúszott

a kisujjam is megsérült a lábamon, mivel meg is dagadt a lábfejem, csak egy régi (lábujjtöréskor vett) szandált tudtam felhúzni rá

de csak elindultam, már alig sütött a nap

egy kotárkát még megvilágitott a múzeum udvar skanzenjából:



egy remek népzenekart hallgattam,, (Rozsdamaró)tényleg magukkal ragadtak, mikor később a skanzenban megláttam a primhegedűst gratuláltam nekik, s hirtelen ez a szó jutott eszembe mágikus volt, de valóban---




a Forgató együttes Szent Iváni éji táncára tűzgyujtására már kimerült a mobilom...

közben én is....

ez itt egy "lopott " kép, ott vagyok a gyerekek közt bal oldalt....



(szoknom kell még az új/régi, aktivabb életet)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése