2021. június 18., péntek

KI AZ A JULIKANÉNI?!(2009)

 ki az a "julikanéni"?

új , fiatal és agilis közös képviselőnk van, nemrégiben költöztek ide

nyugdíjkapás  után (tele van nyugdijassal a ház) most már, ma délután, ő csöngetett be

a fülemen a mobillal nyitottam ajtót, - lányommal beszéltem éppen - készségesen mondta, akkor majd később jön , hagy beszélni

úgyis megy le a házunk előtti játszótérre a kislányával (édes kis fürtös, mosolygós murillóangyalka)

mondom, majd utánuk megyek leviszem a pénzt

hanem kiderül, hogy nincs "apróm", azaz 1500 Ft-om, amennyi a költség, ő se hozott le magával pénzt, amiből vissza tudna adni a 10000-esemből

így aztán , kérdem, hol laknak - úgyis megyek vásárolni, ha visszafelé már nem lesznek kint, felviszem neki az összeget, de melyik lakásban laknak?

fent a 4-en, Julika néni fölött - mondja

hm..., értem én,  a 4.emeleten... de vajon ki az a julikanéni?

...hát én!

milyen kedves!, jobban tudja, hogy hívnak mint én, de hát miért is nem érzem én néninek magam, amikor az vagyok! (a "juliká"-ról most nem is beszélve...)

(talán csak nem tudtam volna előbb beazonositani magam az itteni nicknevemmel?!- bár ahhoz nem illik oda a  néni)

(miket képzelek én magamról?!)

(s jut eszembe, már 23 éves koromban frissdiplomás, ifjú tanárként a tanitványaim már julikanéniztek..., mára már persze ők is - jócskán - nénik...)


aliz2.
 :: 2009. jún. 17. 0:06 :: 2 komment :: Címkék: epizod

2 megjegyzés:

  1. alma:
    2009. 06. 17. 16:39
    Nagyon találó a nickneved, most olvastam az Alice Csodaországbant, és a gondolkodásmódod nagyon hasonlít a könyvbeli Alice-ére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...hááát a választott név már csak ilyen ! :)

      Törlés