2021. június 6., vasárnap

naplók

 láttam tegnap egy különleges filmet. egész más volt mint amit a cime (Kisértetház?) (rossz a forditás? nem lepne meg)...

bár jócskán voltak benne paranormális jelenségek, a főszerepló kapcsolata a túlvilággal esp képességei, amelyekkel megérzett előre dolgokat, tragédiákat is, (mi aztán egy darabig hallgatásra késztette), tudott olvasni mások gondolataiban, érzéseiben... stb...

de nem is ez ragadott meg, ami miatt most irok...

a kislány később asszony állandóan naplóiba jegyzett le mindent, s nem is azért hogy megörökitse hanem hogy megláttassa az összefüggéseket a dolgok, életünk történései között...mert minden, ami történik velünk, belül összefügg egymással...szorosan...

lehet hogy én is ezért...jegyzek le mindent egész életemben, ezért ez a rengeteg napló, notesz (aminek itt csak a töredéke látható):



.

6 megjegyzés:

  1. De sok napló! Látod az összefüggéseket életed történései között?
    Segítettek a naplók?

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. ez csekély töredéke, meg csak a jegyzeteim( a naplóim nagyobbak), meg mostanában a blog is helyettesiti.. nem az összefüggések miatt irtam.. a film szól erről, és elgondolkodtatott -... az összefüggéseket mintha naplók nélkül is látnám már (bár lehet, hogy hozzásegítettek)

      Törlés
  2. Jééé, és ezek csak a jegyzetek? Nem akarlak megbántani, de nem vagy egy kicsit grafomán? :)
    Én képtelen lennék ennyit írni. Próbáltam, nem ment.

    VálaszTörlés
  3. De az vagyok.képtelen nem irni! En is megpróbàltam;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. enyhitő körülmény, a mondanivalóm több mint az irhatnékom!

      Törlés
  4. Mariann Simenszky
    Őrület!Mennyi könyvet írhattál volna!
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    azok is vannak félkészen

    Mariann Simenszky
    Jó lenne készen kapni a boltban!

    VálaszTörlés