2022. január 19., szerda

VOX HUMANA 2010 JAN 19

 

  • a Zárórát hallgatom itt a számítógép mellett, nem is háttér televíziózás ez, inkább oldaltér, mert oda-oda pislogok a tévéképernyőre is, meg hallgatom is - rászoktam a tévére nagyon, mert ilyenkor, ha be van kapcsolva, (és épp ezért többnyire be van-) mindig úgy érzem, hogy nem vagyok egyedül a lakásban (akkor kapcsolom ki, mint az előbb is, amikor lyányom hív a skypeon, akkor csak az ő hangjára koncentrálok, a fülhallgatóval a fülemen, és a számítógép képernyőjén nézem a webkamerán az arcát -  de ez a "műsor"" csak legfeljebb fél óra -   bár ez a legkedvencebb "műsorom"!, meg kell mondani!- még szép! :)), a tévé viszont órákhosszat (naphosszat? éjhosszat?!) be van kapcsolva (el is keveredett a távirányitó, úgyhogy még túl sokat váltogatni se szoktam az állomásokat), a legkedveltebb műsoraim a zárórák, most is az megy - ez a legalkalmasabb magányoldásra... társas illúziókra. Tegnap Babarczy Eszter volt itt , most meg Pogány Judit... Jó, jó, igaz, hogy - látszólag - csak Veiszer Alindával beszélgetnek, de vele is annyira őszintén (hogy hogy éri ezt el?!), mintha minimum egy pszichoanalitikusnál vallanának... ilyen őszinte, emberi hangokat ritkán hallani... - de mintha velem is beszélgetnének!  még ha rám csak a hallgatás szerepe jut is... elég is az! és megtisztelő...

  • aztán van úgy is, hogy a számítógép képernyőjén nézem-hallgatom, utólag , a videoarchivumban  a beszélgetést. vagy ha valamit, egy részletet újra akarok  hallani.. Innen kiderült, hogy a tegnapi záróra ismétlés is volt, még októberről, de mindegy is

Vox humana. Mindig jöhet!. Mindig aktuális!

........

korábbi zárórákról:

    http://lineas.freeblog.hu/archives/2009/09/03/nagyapaim_es_az_internet/

     http://lineas.freeblog.hu/archives/2009/03/31/Marko_Ivan_csodai/

     http://lineas.freeblog.hu/archives/2008/03/07/ami_felreertheto_es_ami_nem/


aliz2. :: 2010. jan. 19. 17:37 :: 7 komment 
Kategóriák: 
tévé :: Címkék: kapcsolatoklanyomtevemusor



2 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    Azóta változás: Veiszer a Hir tévén beszélget újabban (oda nem tudom követni) - viszont érdekes, hogy épp most Pogány Judittal beszélgettek a Dunán (Önök kérték... és épp a Macskajátékról is, amire tegnap emlékeztem...Mégsincs új a nap alatt?:)..)

    Attiláné Barta-Berényi
    Alinda nagyon jo beszelgeteseket csinal, nagyon felkeszul minden egyes adasra, de ezt a tv-t elvbol nem nezem, igy ha ott van musora, akkor lemaradok rola.

    Gonda Julia
    megváltozott, sokmindennel együtt...(semmi s e marad)t) az ami (volT)

    VálaszTörlés
  2. Gonda Julia
    én sajnos jelenleg csak a királyi adókat tudom fogni, mert nem álltam át a digitálisra

    Tiborné Kaposi
    Számítógépen viszont vissza tudod nézni a Hír tv-s Alindá-t is a tévéműsorok videotárában.

    Gonda Julia
    az ATVt ott szoktam, mert már rég leszedték...de HIR tv-t nem szoktam én se nagyon nézni (korábbi beidegződés nincs)

    VálaszTörlés