2022. január 24., hétfő

70-ESEK PÁRBESZÉDE 2012 JAN 23

 

Szia, de rég láttalak, hogy vagy?

Pajzsmirigy alulműködésem van...

Attól hiztál meg kicsit?

Az a baj, hogy kihullott a hajam tőle.

Nekem inkább túlműködésem lehetett, mikor sovány voltam, azt mondták,

Nekem is az volt régen, aztán megváltozott...

Mint nálam a vérnyomás, amikor ugrál?

Cukrod rendben van?

Nem tudom, nem szoktam nézetni...

Én már elmúltam 70!

Én is beleléptem...most az a bajom, hogy romlik a szemem

Az enyém megoperálták már szürkehályoggal

Reikizni nem szoktál már?

Nem, félek tőle

Pedig lehet, hogy kezelhetnénk magunkat legalább

Az epémet kezeltem, használt is, de aztán kioperálták...Neked megvan?

Meg!Nekem  (még) mindenem megvan. azaz dehogyis!  látod, a fogaim....


aliz2. :: 2012. jan. 23. 23:37 :: 8 komment





2 megjegyzés:

  1. Tiborné Kaposi
    Juli! Hozz még ilyeneket, mert akkor meg lesz a mindennapi nevetésem, ami jót tesz nagyon már a 60-on felülieknek is.
    Válasz7 é.
    Gonda Julia
    te ezen tudsz neeevetni?!

    Tiborné Kaposi
    Lehet, hogy csúnya dolog, de hahotáztam. Igaz, nekem még csak a szemem romlott, minden más "egyebem" rendben működik.

    VálaszTörlés
  2. Tiborné Kaposi
    Lehet, hogy csúnya dolog, de hahotáztam. Igaz, nekem még csak a szemem romlott, minden más "egyebem" rendben működik.

    Gonda Julia
    ennek 4 éve (a fogaim azóta se nőttek ki...a szemem se lett jobb. amúgy igazán nem panaszkodhatok (itt is a másik fél inkább...de én nem tudtam nevetni:(

    Tiborné Kaposi
    Hááát, most koppant le nálam: ez Te és egy ismerősöd párbeszéde volt??? - akkor csak halkan kuncogtam volna. Boooocsiiii!

    Gonda Julia
    mindegy... önirónia is van a világon.. a panaszkodó beszélgetőpartner 3 évvel idősebb nálam ... de direkt általánositottam ...

    Tiborné Kaposi
    A reikiről viszont minden újságcikket, amit találtam, megőriztem. Majd elolvasom alkalomadtán, hátha segít majd valamikor.

    Gonda Julia
    mi csináltuk...de neki erős (testenkivüli) élményei voltak, amik elriaszthatták - úgyhogy csak óvatosan, ilyen dolgokba nem szabad fejest ugorni 0-ról! - de leegyszerűsitve a dolgot: kézrátétes ősi gyógyitás. (ösztönösen is gyakoroljuk, ha fáj valamink..🙂

    Tiborné Kaposi
    A testenkívülin mit kell érteni???

    Gonda Julia
    azt amit a szavak, de azért nem ajánlom neked...

    Tiborné Kaposi
    Kellőképpen sikerült felcsigáznod.

    Gonda Julia
    megváltozott tudatállapotban, pl mély meditációban, halálközeli élményben... pl de mondom NEM AJÁNLOM (spontán (előzetes) élmények, tapasztalatok hiján, mert nem játék, veszélyes is lehet!)

    Tiborné Kaposi
    Debrecenben Kövesi Péter az egyik ismert alakja a reikinek, Ő a Természetgyógyász magazinban is gyakran publikál. Voltam már előadásán, de ott éppen nem esett szó a reikiről, mivel egy könyvének a bemutatója volt.

    Gonda Julia
    ő jó név

    Gonda Julia
    azaz ismerős, én is hallottam a szintézis szabadegyetemen valamit tőle, de annyira maradandó nyomot nem hagyott bennem---

    Tiborné Kaposi
    Én sem vagyok extra rajongója. Volt egy mondata, ami teljesen megegyezett Szepes Mária mondatával, meg is jegyeztem neki. Azt mondta, hogy felülről "diktálják" neki a könyveit, de legalábbis azt a könyvét, amit épp akkor jelentetett meg. Kár, hogy nekem nem diktál senki.

    Tiborné Kaposi
    ...pedig nem savanyú a szőlő(m)!

    Tiborné Kaposi
    Na, ugrok Alindára, már fut a műsora.

    Gonda Julia
    ja, én most mást a Dunán, kivel beszél Alinda? de én úgyse nézhetném, csak majd utólag...

    Tiborné Kaposi
    Emil Goodman, ez a fiatalember művészneve.

    Tiborné Kaposi
    Animációs filmeket készít, különleges rajzai vannak.

    Gonda Julia
    nem ismerem... itt interjú, Auschwitzban születettekkel

    Tiborné Kaposi
    Alindának vége, akkor kapcsolok a Dunára.

    Tiborné Kaposi
    Nincs szinkronizálva, olvasnom kell, kapcsolom ki a gépet. Jó éjszakát!

    Gonda Julia
    kár volt, az anya magyarul beszél (csak a fia nem..)

    Tiborné Kaposi
    Igen, közben hallottam, hogy azonnal váltott a felvétel magyar nyelvre.

    VálaszTörlés