2022. január 16., vasárnap

egy könyv...

 AZT HISZEM, HOGY A MAXIMALIZMUSOM MIATT nincs még (egy ) könyvem (se)... a rengeteg kéz(gép)iratom ellenére, másrészt  - és ezzel összefüggésben - én valami SZENT dolognak érzem a KÖNYVet...amihez mintha nem lennék elég méltó!

Pedig tökéletesség nincs, s a "szentség" nem is itt keresendő... ("szent" könyv csak a Biblia...)

A KÖNYV egy itthagyott  NYOM lenne, ittlétemről...

kézbevehető és eldobható is....

(azért szerencsére folyóiratokban, antológiákban még  elő-előfordulok:) - de az nem kizárólag az "enyém"...

bánja kánya!...

10 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    Pedig olyan jó lenne!!! Mìért kell megfosztva legyünk...????💞💕
    · Válasz · 47 p.
    Tomi Ladanyi
    Amit te produkaltal eleted soran nagy koltove tehetne. Dehat a vilagszerte 'kifejlodott' publikalasi rendszer annak a 99%-nak kedvez akiknek egyetlen tehetseguk az ambicio. Persze te jol tudod, hogyha kiadnad is muveidet, a tehetsegtelen de agressziv kolcsonosen egymast imado 'koltok' tarsasaga teged kizarna, meg csak negativ kommentarra\elemzesre sem meltatna, tudomast se venne rolad, meg sem emlitene, nem hagyna, hogy egymasrol aradozasaikat 'megzavarjad'.
    · Válasz · 33 p.
    Gonda Julia
    Tomi Ladanyi lehet hogy ezért se "adom ki" 🙂 ?

    VálaszTörlés
  2. Azért a blog is valami. Bármikor könyvvé szerkeszthető. Érdemes lenne a versekből válogatást hozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szerkesztés nehezen megy ...(menne)
      túl sok gyűlt össze, (blogelőtti világomból is)

      Törlés
  3. Mick, a szerkesztő beszél belőled. A költő nem fog válogatni a világra hozott műveiből. Bár, én is szeretném, ha egy G.J. kötetet tarthatnék a kezemben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen jól ismersz (vagy minden vagy semmi! :)

      Törlés
    2. talán még egy tematikus válogatásra képes lennék (egy szempont szerint) pl haikuk, emlékserepek, apropó nincs valami ötleted?

      Törlés
  4. Faragó Imréné
    Pedig olyan jó lenne!!! Mìért kell megfosztva legyünk...????💞💕
    · Válasz · 6 ó.
    Tomi Ladanyi
    Amit te produkaltal eleted soran nagy koltove tehetne. Dehat a vilagszerte 'kifejlodott' publikalasi rendszer annak a 99%-nak kedvez akiknek egyetlen tehetseguk az ambicio. Persze te jol tudod, hogyha kiadnad is muveidet, a tehetsegtelen de agres… Továbbiak
    · Válasz · 6 ó.
    Gonda Julia
    Tomi Ladanyi lehet hogy ezért se "adom ki" 🙂 ?
    · Válasz · 6 ó.


    Tomi Ladanyi
    Igen, s ebben nem vagy az egyetlen....
    · Válasz · 1 ó.
    Gonda Julia
    tudom

    VálaszTörlés
  5. Nem vagyok competens a témában, de nagyjából elfogadom a véleményed, Juli. Más oldalról nézve úgy gondolom, olvastam ( sajnos csak itt a Fb-on) tőled igen sok értéket, amit szívesen olvasnék lapozgatva, oda- vissza. A lapozgatást szó szerint értem. Bennem felmerül, hogy nem mered vállalni írásaid kiadását, alul értékeled magad. ( úgy tűnik, sikeres leányodat kivéve, ez nálatok családi vonás). Szóval, örömmel venném kezembe Gonda Juli kötetét! 🤗
    · Válasz · 54 p.
    BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    Ágnes Piskóthy én is, csak Julinak nem merem megírni, mert... (hátha itt elolvassa, már elnézést, hogy idetolakodtam a megjegyzésemmel)
    · Válasz · 49 p.
    Ágnes Piskóthy
    BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    · Válasz · 36 p.
    Gonda Julia
    Ágnes Piskóthy Timinek is vannak kiadatlan művei..(ő szinte csak felkérésre ad ki:) ( van 2+3 kötete ) inkább másokat "istápol" a főszerkesztő asszony...szerénységért nem kell a szomszédba mennie!
    · Válasz · 21 p. · Módosítva
    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia Juli, nem kell félre értened! Én tisztelettel említettem leányodat, és ugyanilyen tisztelettel téged is.
    · Válasz · 18 p.
    Gonda Julia
    nem értettem félre, csak ez a teljes igazság!!!
    · Válasz · 1 p.

    VálaszTörlés
  6. Tomi Ladanyi
    Agneskam, Amit facebook-on olvashattunk a Julitol az meg sem kozeliti az elete soran irt nagy verseket, melyekhez Juli nagyon keves embernek adta meg a privilegiumot, hogy elolvahassa.
    · Válasz · 40 p.
    Ágnes Piskóthy
    Tomi Ladanyi Igen, én csak ezt láthatom, meg kellene osztania a már itt olvasottak mellett azt is, ami csak a kiváltságosoknak olvasható👍
    · Válasz · 37 p.


    Faragó Imréné
    Kedves Tanárnő! Ezt a tálentumot nem kellene véka alá rejteni!
    · Válasz · 37 p.
    Éva Barócziné Jantos
    Még nem késő...
    · Válasz · 21 p.
    Gonda Julia
    igaz, csak a 80. évembe léptem 🙂
    · Válasz · 19 p.
    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia Semmiről sem késtél le! ( és még 7-tel kezdődik🙂🙂🙂)
    · Válasz · 17 p.
    Gonda Julia
    11én betöltöttem a7-tel kezdődőt, tehát elkezdtem a 8-ast---
    · Válasz · 16 p.
    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia Tudom. Ez nem igazi érv, de természetesen a te döntésed. Én minden esetre rendszeres olvasód vagyok, még ha nem is reagálok mindenre. 🌹
    · Válasz · 12 p.
    Gonda Julia
    🙂
    · Válasz · 11 p.

    VálaszTörlés
  7. Tomi Ladanyi
    En a 8-asban vagyok es ra se gondolok, nem jelent semmit, tart amig tart, hogy aztan mi lesz arrol mar tudni nem fogok, tehat semmi jelentosege sincs. Elvezettel tapasztalom minden nap, hogy az agyam semmit sem valtozott, ugy latok mindent es ugy gondolkodom mintha 20 lennek. Meg fizikailag sem veszem tudomasul, hogy neha vagy gyakran itt-ott egy mozdulat miatt mar nem nevezhetnek be az Olympiara... As they say, 'it's all in the mind', and if and when it misbehaves trying to deflate my preposterously buoyant ego, I just bark at it to shut up. And it works.
    Válasz3 n.
    Gonda Julia
    majdnem idéztél egy ókori bölcset 🙂 szerintem is, és a legújabb kutatások szerint az agy öregkorban is remekül működhet, SŐT!Én azért nemm 20 évesként gondolkodom, s ezt remélem is,m akkor voltam a legpesszimistább u.i.!!!! Csak most pár percre ez a 8-as a 7-esek után megtorpantott... (szerintem joggal), még szokatlan

    VálaszTörlés