2022. január 21., péntek

HAVAS HAZAI TÁJÉK 2013 JAN 20

 

az ország   nyugati részén óriási havazás, közepén, a fővárosban is...csak itt, lent délen egy csöpp hó se, fekete tócsák, eső egész nap, mig aztán csak ide ért a havazás - s bár én azt hittem nekem aztán egy csöppet sem hiányzik, mégis, amikor kitisztult, kifénylett, kiszépült tőle az utca, azon kaptam magam, hogy folyton az ablakképen a szemem, sőt ki is nyitottam, az ablakot, hogy lefotózzam, aztán meg a zsebből elő-előszedve (kinlódva is, hiszen rossz a zoom) elfelé és hazafelé is muszáj volt kattintgatni, örökiteni... sőt még hazérkezésem után újra kiléptem, a lépcsőházból, pedig már levettettem a kabátom, sapkám cipőm. csak úgy , mert nem tudtam betelni a látvánnyal…



FOTOK 11












aliz2. :: 2013. jan. 20. 1:16 :: 25 komment


2 megjegyzés:

  1. Ha már az időjárásról beszélünk: Délelőtt eső, majd utána ragyogó napsütés, este pedig hó, ami még most is megvan.Mi ez, ha nem káosz az időjárásban.Az ember alig tudja követni.

    VálaszTörlés