2022. január 19., szerda

megint kis jó a rosszban...

 tegnap este felé a Sparban vásároltam, miközben felhívott lányom, sajnos kiderült, hogy mégis csak covidos a vőm (bár két gyorsteszt is negatívot mutatott, az omikronra ez jellemző, kis hőemelkedés, meg kis nátha - miután kiderült hogy baráti társaságuk egy tagja covidos (akivel ráadásul együtt járnak koncertekre megkapta, jelzem 3 oltás .s már egy covidbetegség után!).ez 7 nap karantént jelent rájuk nézve is, a gyerek se mehet iskolába, lányom se a kiadóba.....ideges lehettem, mert kiesett a kezemből a mobil és berepült a mellettem levő polc alá, ott pedig szétesett...jó mélyre esett. úgy piszkáltam ki valami ceruzával... később derült ki hogy a fénykép memóriakártya kieshetett... ma telefonáltam nekik, nagynehezen megérthették miről van szó, meg melyik polcnál álltam, de jöjjek el mondta az árudavezető...ő már nem lesz itt de szól a helyettesének "Mónikának"....(azért telefonáltam, mert reméltem, hogy takarításnál megtalálták, dehát ők inkább csak a polcok közt semmint alatt söpörnek valami gépmonstrummal - igy aztán nem spórolhattam meg az utat...

ott kerestem "Mónikát", mondván  valami pálcika kéne, hogy ki tudjam venni a polc alól a kártyát, de mondta, arra nincs szükségem; ők már kivették a polc alól a kártyám

és nem soká hozta is ki az irodából, a kis mütyürt..

(bevallom, nem is annyira az ára miatt örültem hogy megvan, hanem a személyes jelleg miatt)

hálásan köszöntem

(s ha már itt voltam, még vásároltam valamit)....

(azt mondja lányom, remélni a legjobbat kell, de felkészülni a legrosszabbra, - én nem akarok beteg lenni - de azt mondja legyen tartalék ételem otthon... na tessék)


2022 01 18

2 megjegyzés:

  1. Szekeres Irén Katalin
    Nagyon igaza van a lányodknak Julika. Remélni,hinni,biztosan tudni hogy isten a legjobbat akarja nekünk.De ezzel együtt a külső körülményeink nem mindig a legkedvezőbbek nekünk. Ezért fel kell készülni mindenkinek annyira amennyire ereje engedi a változásra.Amikor a kártya vár össze dől sírunk,de micsoda lehetőség van ebben ,mert egy szebbet jobbat is építhetünk.Csak rajtunk múlik.🙏☀️

    VálaszTörlés
  2. Vicei Károly
    Fő, hogy meglett a kártya

    Gonda Julia
    Vicei Károly viszont teljesen elromlott a mobilom, nem tudoim használni

    Gonda Julia
    nem tölt
    1 é.
    Válasz
    Vicei Károly
    Gonda Julia, épp ideje újat venni. Valamire csak el kell költeni a pízt
    1 é.
    Válasz

    VálaszTörlés