2022. január 22., szombat

KLÁRIKA IS EL - 2010 JAN 22


a nagybátyám felesége... volt

igen , ma tudtam meg, - Ausztráliából jött a hir - hogy múlt időt kell használni, ha pontos akarok lenni

a nagybátyám , Laci bácsi már évekkel ezelőtt elment, most kb annyi év után követte Klárika, amennyi korkülönbség volt köztük

nézem a közös fényképeket az együtt, náluk eltöltött 64-es nyárból...(Svájc, tópart











Franciaország... tengerpart...



de rég volt...

(45éve...) , 

én még egyetemista,

de a képek tanusága szerint

még ők is milyen fiatalok!

 

 micsoda nagy rabló az idő!

 

életrabló...

 

 

 (Hová megyünk?!....)

 


aliz2. :: 2010. jan. 22. 3:46 :: 6 komment 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: eletrokonok



1 megjegyzés:

  1. Hanna (Válasz erre):
    2010. 01. 24. 9:28
    Nagyon jo kepek.valahogy akkor meg minden mas volt, volt ize az etelnek, szavaknak volt jelentese kulturanak volt erteke,egymas tisztelete a nok is tudtak akkor oltozkodni.mennyivel noiesebben is.

    Shavua Tov!

    ' hova megyunk?' -merre jutunk.

    3. aliz2. (Válasz erre):
    2010. 01. 24. 10:09
    ...nekemmondod?! kész idill...
    (ami a nőies öltözködést illeti, ez az u.n. "zsákruha" rajtam,táncosnő nagynénémnek nem tetszett, mert nem elég nőies,szóvá is tette-, hogy nem látszik benne a (vékony)derekam- ...) Ők mindig nagyon elegánsak voltak! (kivül-belül)

    ÉN a "hova megyünk"-et másképp (is) értettem (kicsit konkrétabban - bár konkrét válssz nem lehet rá...)

    4. Hanna (Válasz erre):
    2010. 01. 24. 11:52
    Szerintem is igaza volt a nagynenednek.
    (masodik kepen mar lathato)
    p.s: igen,gondoltam arra is, hogy az ember egyszer eljut oda , ahol a kapuk bezarodnak.de ezek a kepek inkabb az eletet jelzik. -napfeny, hatterben levo csodas hegy,fiatalsag,noiesseg es mosoly.

    5. aliz2. (Válasz erre):
    2010. 01. 24. 14:18
    ...igen, de az IDŐ, azóta is... (lásd a bejegyzés szomorú tartalma, szomorú etapjai... , az út vége felé... )

    a táj is csodás volt, valóban, Lausanne, Nizza...
    azóta se láttam olyan kék egeket...és a kék valóban a végtelen , no és a tenger... felejthetetlenül szép emlék az a nyár ("hol van...?")

    6. palomablanka (Válasz erre):
    2010. 01. 25. 1:30
    A nők nőiesek voltak.Vagyis ti is azok vagytok a képeken. Akármilyen is a ruha rajtatok...
    Mikor a képekre ránéztem, azonnal ez fogalmazódott meg bennem. Utána kezdtem csak olvasni.

    Mondj valamit

    VálaszTörlés