2022. január 14., péntek

jól/esett

 vásárolni voltam, odafelé csak-csak ülök a biciklimen, de néhol leszállok, mert jeges-havas is az út

de visszafelé rendszerint mindig tolva a biciklit közlekedem, a cuccaimmal, amiket vásároltam

mikor befordultam a mi utcánkba, ahol bicikliút is van, úgy láttam teljesen ép és  csúszásmentes kö vekkel, felültem volna a biciklimre arra a kis útra,

de valahogy kidőlt alólam a bicikli! igen, én meg állva maradtam szerencsére

a biciklim terült el teljesen a bevásárolt cuccokkal együtt

a túloldalon két fiatalmber észrevett, és átkiáltottak, segíthetnek-e?

mondtam köszönöm, nem, én nem estem el, csak a biciklim dőlt ...

mivel csak álltam tehetetlenül, mellette, mégis csak átjöttek, és felállitották a biciklim, a kajsza csomagkosarat is meg akarva javitani

köszöntem, mondták nincs mit...

ennyi a történet

de jól/esett! (mindkét szempontból :)

6 megjegyzés:

  1. Erika Rójáné Oláh
    Még szerencse, hogy nem estél és nem semmi baj. 😊
    · Válasz · 12 p.
    Gonda Julia
    csodálkoztam is, a vázba be szokott akadni a lábam mert túl magasan van

    VálaszTörlés
  2. Vannak a fiatalok között segítőkészek. Jó volt olvasni az írásodat. Elhiszem, hogy jól esett a segítség.
    Vigyázz magadra, gondolok rád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!nekem általában jók a tapasztataim velük:) (én is kedvelem őket:)

      Törlés

  3. Gáborné Pestl
    Az a vigasztaló,hogy vannak jól nevelt fiatalok?


    VálaszTörlés
  4. Borbála Süket
    Én már régóta csak gyalog járok.El is adtam a kerékpárom.Hátizsákkal járok,így még a tartásom is javult!Van ez így!"Jobb félni,mint megijedni!"

    VálaszTörlés
  5. BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    látod Juli vannak csodák

    VálaszTörlés