2022. január 22., szombat

MIRŐL S MINEK ÍROK? 2008 JAN 22

 

hát akkor "angolosan"  az időjárásról írjunk(?) - visszaromlott az idő...

írnám tovább, de épp megkérdezte lyányom, a hátam mögött, a kanapén, az imént frissen mosott hajsátora alól, és a holnap vizsgázandó szociológia jegyzete mögül: - miről írsz blogot? -az időjárásról, angolosan - kezdtem, rötyögtem... de valójában semmiről azaz még nem tudom, mi lesz belőle , menetközben majd eldől, de nincs különösebb mondanivalóm. - Akkor miért irsz ?- Miért ne? Minden nap írokígy indultam, ez a napi blogom, (nulla dies sine lineas - minden napra egy... vonás ... blogbejegyyzés)- Dehát mégis mért irok, ha nincs mondanivalóm.- így ő. Dehát mindig van mondanivalóm. Csak nem (mindíg) különleges... -így én. (Hát akkor: alkalom szüli a blogot - mondja. ezesetben, esetemben valóban: most éppen, bár ő nem tudja megérteni, miért nem várok még, csak 6 óra van , éfjfélig még történhetne valami irásra érdemesebb is.)

hát igen - meg neki biztos van különlegesebb  mondanivalója, csakhogy ideje (most) nincs leírni... (s ha lenne, akkor se  blogba?..) 

igazságtalan az élet (?)

ja, amúgy azt is kérdezte mirőlkirőlírok találgatásai közepette: - a hajmosásról? a hülye lányodról?

méghogy! micsoda jelző! le nem írtam volna. (ha néha, meggondolatlanul ki is csusszan a számon - persze nem szótári jelentésben - még csak nem is rickmáriásan -szerintem. meg épp nagyon is ellenkező a véleményem. meg a valóság is.)

lehet, hogy tényleg nem kéne írnom, minden nap... elbizonytalanodtam 

miről írok? minek irok!...

annyit fecsegünk fölöslegesen!


aliz2.
 :: 2008. jan. 22. 17:58 :: 8 komment :: Címkék: , blogirasidojaraslanyom



4 megjegyzés:

  1. Tyria:
    2008. 01. 23. 11:21
    Nemcsak eseményekről lehet írni, hanem a gondolatainkról is. Az meg - ugy-e - mindig van a fejünkben! :-)

    2. sorsfordulo:
    2008. 01. 23. 17:43
    Írjál bármiről, én szívesen olvasom!

    3. aliz2.:
    2008. 01. 23. 20:37
    Tyria! így gondoljuk ezt, mindannyian (lyányom is!)- csak ez inkább egy napi eseményekhez kapcsolódó blog, a gondolatok is többnyire valami külső eseményhez kapcsolódnak - nának; dehát mindig "történik" is azért valami, ha nem is látványosan, meg ami bennünk történik, az is végső soron "eseméyn" is...

    4. aliz2.:
    2008. 01. 23. 20:37
    2."sorsforduló" köszönöm ! igazán jólesik! :)

    5. évi.:
    2008. 01. 24. 10:24
    Akkor írjál, amikor kedved van hozzá.Ez a lényeg.S hogy miről?Bármiről,ami eszedbe jut:)

    6. aliz2.:
    2008. 01. 24. 10:43
    évi!kösz;de nekem mindig van (lenne) kedvem írni!!!

    7. évi.:
    2008. 01. 24. 14:20
    Akkor mi a baj?:))))

    8. aliz2.:
    2008. 01. 24. 14:26
    szerintem semmi(?):)
    csak leírtam egy beszélgetést... miközben irtam a bejegyzést...
    amúgy meg mindig nem lehet írni, (amikor lenne is kedv hozzá) mert nem ebből áll az élet - még egy igazi írónak, esetleg - bár lehet, hogy ő is nagy áldozatot hoz ezzel az "élet"(e) rovására, még ha neki az élet is az irás...
    de nekem sem az amatőrség(főleg ha dilletantizmussal jár), sem a grafománia - nem egy vonzó kategória...
    (fiatal koromban egy csomó írásom arról szólt, hogy miért is nem írok - (miközben épp írtam, erről:)úgy látszik ez a dilemma megmaradt... sajnos-vagy nemsajnos((?)!) :)

    VálaszTörlés
  2. Hányszor ültem le úgy a blogomhoz, hogy nincs mondanivalóm. Legalábbis semmi különleges.De írni volt kedvem, hát elkezdtem. Aztán írás közben kialakult: emlékek, napjaim, vágyak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én azért mostanában inkább fordítva vagyok, redukálódom!

      Törlés
    2. (lányom korlátozna még igy is) (csak ezt meg ne lássa!)

      Törlés