2022. január 21., péntek

EGÉSZSÉG-BETEGSÉG 2011 JAN 21

 

"csak egészség legyen, akkor minden van" - ugye valahogy így mondják, és igaz

csak amikor egészségesek vagyunk, természetesnek vesszük, és "föl se vesszük" - csak a hiányát... amikor betegek vagyunk

de hát így vagyunk majdnem mindennel; ha van, nem értékeljük kellőképp, ha pedig nincs, akkor hiányzik



azt álmodtam éjjel, hogy alig volt hangom, nagyon rekedtesen, akadozva szólt, és álmomban ki is akartam próbálni, de aztán elmaradt, meg ébredezve a lábam is görcsöket kapott, félig ébren voltam még, amikor lányom (fél 11 körül már) hívott - most a vezetékes telefonon, ami a másik szobában van, azért beértem még időben, és a hangom is megjött (ami álmomban el- ) csak a torkom fájt, szorított, és a szokásosnál is kedvetlenebb, erőtlenebb, és apatikusabb voltam. (de ő szerencsére vidám, energikus és jókedvű - ahogy illik is - készült már bemenni a Rádióba (kritikát olvas be stúdióban, meg leadta az interjút, amit még Szegeden csinált Ladik Katalinról, (este meg a PIMbe készült, tudósitani a Mészöly estről... ami reggelre már meg is jelent a litera.hu -n) Nekem csak fokozatosan jön meg az energiám, ahogy délután olvastam is a könyvtárban a "generális szorongás"tól szenvedő emberekről, hogy reggel legalacsonyabb az energiaszintjük, még ha igazán nem is betegek, fizikailag.


hát nekem most már az orrom is folyik! Coldrexezem magam, amit most teljesen üres patikában sikerült is megvennem (amióta nem osztogathatnak ajándékokat a patikákban, érdekes módon, gyógyszerre sincs szüksége az embereknek? pedig állitólag már az influenzaszezon is elkezdődött. Remélem nem azt kaptam el, csak holmi nátha sújt le...)

nem is utaztam így be  Szegedre (jó kifogás lustaság leplezésére is) a fák újévére, pedig az ünnep lényege szerint ilyenkor 15 gyümölcsöt lehet/kell enni. Ehelyett vettem mindössze pár mandarint, meg sütőtököt... (ami nem gyümölcs ugyan, de sok benne a vitamin) - kár hogy hét végén nem jutott eszembe elmenni érte, hiszen lányom nálamnál is jobban szereti... de nem is volt túl jó. Vagy a náthám miatt máris nem érzem megfelelően az ízeket?

persze, ha  ez a "generalizált szorongásom" van (amit régebben - nálam is- vegetatív neurózisnak diagnosztizáltak) - ez azt jelenti, hogy nincs is fizikai bajod, csak tartasz tőle, és épp ezért nem hiszel igazán az orvosoknak se, meg a negatív leleteredményeknek sem  - akkor lehet, hogy tulajdonképpen semmi bajom most se, csak belemagyarázás. bár ugyanúgy fáj a lábam, ha fáj, mint a (negatív eredményű) röntgenezés előtt. Bár az orrom nagyon is valóságosan folyik...

no majd 7 nap múlva... (mert nem megyek orvoshoz (akkor 1 hét kellene) - fizioterápiára se mentem a lábam miatt, sőt a neurológiára sem a fejem miatt, pedig oda is mostanra volt időpontom (bár el is felejtettem - kicsit a fejfájást is, mostanság) talán ezt kellene, minden betegséget feledni...

és akkor visszaállhat(na) az eredeti állapot: az egész-ség...(?)

(ha nem kopnánk el idővel, mindenképp...)


aliz2. :: 2011. jan. 21. 1:52 :: 6 komment :: Címkék: egeszsegelmelkedes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése