2022. január 21., péntek

ez-az

 voltam a neurológusnál, most felvetette, hogy azt hiszi, nincs is nekem P kórom (ennek nagyon örültem, de állitólag teljes bizonyosság csak halál után, boncolással lehetséges...végül is miért is kéne nekem tudni, (előbb :) hogy mi bajom van?), hátha csak stressz, idegesség (?)

megint kaptam egy új gyszert , és helyette kettőt- hármat  nem kell szednem, ez de  jó! de ezzel egy csapásra javulhat a szívem munkája , teherbirása, csökkenti a pulzust (ami pedig nem nagy) , a vérnyomást,(ami pedig szintén nem mindig magas( és főleg asz ISMERETLEN EREDETÚ remegést! (, s

egyébként vettem pulziometert is a patikában  jó értékeket mutat a szerencsére!

nomeg vettem kis kézfertőtlenitőt, mert nagyon fogynak ... 

meg egy bizonyosfajta, kedvelt kukazsákot

szóval jócskán bevásároltam :)

ezalatt a könyvtári összkultúreseményt kihagytam... gyáva vagyok most tömegbe menni

egyre többen betegek, igaz enyhén vagy tünetmentesen is... ez az omikron ilyen

8 megjegyzés:

  1. Nem gyávaság, hanem jogos önvédelem, ha nem mész tömegbe. Egyetértek veled. Vigyázz is magadra!

    VálaszTörlés
  2. Igen, ha csak nem feltétlenül kell elmenni...Maradjunk otthon, ez a legbiztonságosabb, legalábbis remélem. :)

    VálaszTörlés
  3. Aranka Árva
    Akkor mondhatjuk, hogy ez egy tartalmas szép nap lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      ugyan már, azért volt más is benne, mindent nem irok ki 🙂

      Törlés
    2. Gonda Julia Nem szabad mindig arra gondolni,hogy baj van!Én is 5 gyógyszert szedek a vérnyomás-és szívre!Az óvatosság az kell:nem menni tömegbe,fertőtleníteni,stb.De az élet azért,hogy van ez a vírus nem állhat meg!Ahogy Czeizel Endre is mondta:Az élet él és élni akar!
      Válasz1 n.
      Gonda Julia
      ez a neorológiai ügyem független "ettől a virustól" 🙂 az idézet et Czeizel ADYtól lopta!
      Válasz1 n.
      Borbála Süket
      Gonda Julia Én nem is a vírusra gondoltam!Nekem az nem szerepel a gondolataim között.Napóleon is ott sétált a leprások között,még sem lett az!-hát,megmérgezték!
      Válasz1 n.
      Gonda Julia
      Borbála Süket utaltál a virusra!!!
      Válasz1 n.
      Borbála Süket
      Gonda Julia Csak egy picit!Nem az volt a lényeg!
      Válasz1 n.
      Bazsóné D. Ibolya
      Borbála Süket
      "Őrzők, vigyázzatok a strázsán,
      Az Élet él és élni akar,
      Nem azért adott annyi szépet,
      Hogy átvádoljanak most rajta
      Véres s ostoba feneségek.
      Oly szomorú embernek lenni
      S szörnyüek az állat-hős igék
      S a csillag-szóró éjszakák
      Ma sem engedik feledtetni
      Az ember Szépbe-szőtt hitét
      S akik még vagytok, őrzőn, árván,
      Őrzők: vigyázzatok a strázsán."
      Ady Endre
      Válasz23 ó.
      Gonda Julia
      mondom

      Törlés
  4. Tomi Ladanyi
    Nagyon vigyazz! A gyogyszerekkel olnek bennunket korosokat! Kulonosen a vernyomas csokkentokkel! Ezekbol egy pirula ugy le tudja vinni hirtelen a vernyomast, hogy belehal az ember. Muszaly naponta tobbszor merni a vernyomast a kis geppel. Az en nagynevu korhazi foorvosnom itt felirt nekem egy uj gyogyszert ami $200.oo havonta, bevettem egy pirulat, a vernyomasom lement 4.7-re(!), tehat ha bevettem volna a masodik pirulat ugyanaz napra, akkor mar nem elnek! Minden nap merem magam, a vernyomasom perfect, jobb mint valaha. 11 piulat irtak elo, mar honapok ota semmit sem szedek csak egy fel aszpirint reggel es egyre jobb es jobb allapotban vagyok. A penzehes gyogyszegyarak tomeggyilkosok. Az orvosokat elarasztjak hamis informaciokkal amit majdnem mindegyik bevesz es irja a recepteket. Es ha elolvasod a nehezen hozzaferheto mellekhatasok listajat, elszornyedsz, pedig a lista sem teljes! En vagy egy evig betegebb es betegebb voltam, allando borzalmas rosszullettel. Egy eve nem szedek gyogyszert es husz evesnek erzem magam!
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    tudom, azért örülök a csökkentésnek! meg a vérnyomáscsökkentőt el is szoktam bliccelni, én is mérem, és ha alacsony, nem veszem be! (hiába mondják, hogy rendszeresen kell) A mellékhatásokat nézve, egyet is tapasztalva, rögtön abbahagyom amit kell...Egyetértünk!

    VálaszTörlés