2022. január 27., csütörtök

B.M. osztálytársam halálára

 meghalt Brutyó Margit, osztálytársam, az osztálytalálkozóink (utolsók kivételével) lelkes szervezője!

covidban

természetgyógyász is volt, úgyhogy nem vagyok benne biztos, hogy felvette az vakcinákat...(de ez más kérdés)

ma róla álmodtam

mentünk az utcán, és csak úgy, mellékesen, megjegyezte, hogy covidos, és fél napos kezelésekre jár, (a valóságban hónapok óta kórházban feküdt), én megijedtem, s eltávolodtam tőle, nehogy elkapjam

a furcsa az volt, hogy a katolikus templom felé kerültünk, ott kerestük a (saját) gyászértesitését (amit mintha saját tanárunk Dr K T  kezében láttunk volna, korábban),de csak oldalt láttunk valami hirt, nem az övét)

(álmaim újabban, sajnos, valószerűbbek a kelleténél) 


---

gimis kiránduláson (már csak én élek!)



60 éves ált iskolai oszttalálkozón






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése