2022. február 1., kedd

ANOMÁLIÁK 2008 FEBR 1

 

lányom Szegeden - én kisvárosunkban, maradok itten, maradok itt, itt maradok (hogy kedvenc Cseh Tamásunkat idézzem, bár  ő Bereményivel azaz Másik Jánossal Budapestre dalolták mindezt - belenyugodva:) Láttam-hallottam is őket, még az eredeti előadásban, a 25.szinházban , anno 60-as évek, pesti nosztalgiáim felruccanásai közepette....)

lyányom viszonylag hosszas - vizsgaidőszaki, majd az azt követő pár napnyi szünetnek csúfolható itthonléte csak nekem tűnhetett röpke időnek - mert fokozatosan, s egyre többen jelentkeztek be nála, miből azt a következtetést lehet levonni, hogy bizony őkelme már sokaknak hiányzik! Vőlegény, barátnők... tegnap este ugyan még itt Makón találkoztak gimnáziumi osztálytársával, aki Pestre került főiskolára, s már ott is dolgozik, de ma már Szegeden volt megbeszélése egy tanárjával, utána meg egy újságíró-kommunikációszakos társa csinált róla portréfilmet házifeladatként...

én meg itt rostokolok, most nem lett volna sok értelme bemennem Szegedre, bár szép napsütés volt (de az itt is akad, a posta előtti szikrázó napsütésben olvastam a Makói  hireket, a február 1-i, aktuális számot, meg bontottam fel a gimi boritékját, mely meghívót rejtett a gombavató bálra) - csak azért mert "ingyen" van, nem utazom be örökösen Szegedre - majd ha lesz, mire - mondjuk vasárnap fuvola-hárfa koncertre van meghívóm...

meg lenne Pestre is! Ilyenkor azért sajnálom, hogy nem ott lakunk! A kabbalaköri meghívó Markó Iván beszélgetésre invitál, meg Popper Péter előadására, méghozzá a Wesselényi utcai iskolába, pár házzal odébb, ahol apukámék laktak... Ha nem este lenne a program, talán még fel is utaznék!

Pesten filmszemle. Tévéműsorokból,  újságból, nettudósításokból, interjúkból  értesülni, tájékozódni azért nem ugyanaz, mint valóban jelen lenni...

De mindenhol nem lehetünk!

S érjük be azzal, ami adva van. Az se kevés.


aliz2. :: 2008. febr. 1. 18:02 :: 8 komment :: Címkék: kulturalanyomMAKOPESTSZEGED




1 megjegyzés:

  1. stali:
    2008. 02. 01. 18:30
    Vasárnap a tesóm délelőtt koncertre akar vinni, de nem tudja, mi lesz. Szegeden vagyok és maradok is vasárnapra. ?

    2. aliz2.:
    2008. 02. 01. 18:46
    ? Ez a koncert este 6-tól lesz!"Varázslatos hangszerek varázslóikkal" - Úgy látszik Szeged tényleg "varázslatos" hely (anyai felmenőim meg ott laktak! ) -
    egy nap két koncert is!?

    3. avril:
    2008. 02. 01. 19:51
    Jajaj, azért kicsit rossz lehet kisvárosban. Vagy nem is tudom... Most, hogy megtaláltam a blogod, majd visszaolvasok és kiderül, hogy rossz-e neked vagy sem.
    :-)

    4. aliz2.:
    2008. 02. 01. 20:35
    ingadozik... épp nem rég arról írtam, hogy milyen jó itt...
    már gondoltam is rá, hogy ellemtmondásokba keveredek
    dehát ez valóban annyira ambivalens dolog!

    5. aliz2.:
    2008. 02. 01. 20:54
    ...persze, ahogy látom útiblogodban - Hannoverből;onnan nézve valóban még kisebbnek tűnhet a kisváros... (én is úgy láttam külföldi útjaim után, meg szürkébbnek is, még Pestet is), de itt is van Lidl,(igaz, csak 8-ig nyitva),... meg cola (bár ne szeretném! - a sört nem is!), Szerb Antalok a polcomon,a legújabb Ulickáját épp a napokban vette meg a lányom (igaz, Szegeden), patkányt meg... hm... nem látok , szerencsére - de az persze nem is hiányzik!

    6. stali:
    2008. 02. 02. 12:43
    Ahová megyünk, matiné, Állatok farsangja. Ma láttuk az újságban az általad említett koncertet - nagyon szépnek ígérkezik, de addigra már mehetek Pest felé, mert hétfőn munka.

    7. aliz2.:
    2008. 02. 02. 14:43
    Saint Sains?! A hattyú régi kedvencem belőle...
    Azt hittem szegedi vagy..., de Pesten még több (hangverseny- meg egyéb) lehetőség van!

    8. stali:
    2008. 02. 02. 15:59
    Szegeden születtem és budapesti lakosként ma is hazajövök a kultúráért, hiába amott a Nagy Lehetőségek Tárháza.
    Partnerrel, társsal egyszerűbb volt az élet.

    Mondj valamit

    VálaszTörlés