2022. február 28., hétfő

csodaöreg?

 drága elfogult unokanővérem meg van győzödve arról, hogy én milyen remekül irok  ,és erről győzködik engem is, arra buzditva, hogy szedjem már össze az irásaimat s csináljak velük valamit a kiadás irányában....

én persze szabadkozok, hogy jól van ez  igy, a neten (az újabbak)... nem tudok szerkeszteni stb...

ő nem érti és hivatkozik lányom gyerekkori első könyvére , amit tulajdonképpen én hoztam össze (iskolai, igazgatónői segítséggel - ő volt a kezdeményező!)

nem érti, s hiába mondom, hogy az egész más eset volt, és én nem is a gyerekem akartam sztárolni vele (bár részben az lett belőle) hanem azt hogy nyilvánosságra hozzam, ráirányítsam a figyelmet) hogy micsoda kincs lakik egy gyerekben (A gyerekekben)

különös párhuzammal reagált, azt mondta, hogy most meg ugyanezt lehetne egy ÖREG vonatkozásában,,,,

tulajdonképpen igaza van... be kell ismernem


4 megjegyzés:

  1. Ágnes Piskóthy
    Egyetértek az egyáltalán nem elfogult unokanővéreddel! ( nem először jegyeztem meg)
    Válasz1 ó.
    Erika Rójáné Oláh
    Igaza van! 🙂
    Válasz1 ó.
    Attiláné Barta Berényi
    Már régen mondtam én is.
    Válasz38 p.
    BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    én nem régen mondom...de mondom

    VálaszTörlés
  2. Gőgh Edit
    Bizony, bizony: ki kell adni az értékes gondolatokat! Mert mind értékes gondolatok. Az értéket pedig tovább kell adni. 💝
    Válasz1 n.
    Edit Nemes Fekete
    Támogatom!
    Válasz1 n.
    Nagy Ágnes
    Naugyeugye?!!
    Minden anya a gyermekét akarja előtérbe, a fénybe állítani. Viszont, amikor saját jogon megszerezte magának a NAPOT is az a gyermek, jó, ha tudja a világ, honnan nyőtt az a VIRÁG! 💝

    VálaszTörlés
  3. Mariann Simenszky
    Hajrá Juli,ne lustálkodj!Tulajdonképpen most a lányodnak kellene cselekedni!
    Válasz4 n.
    Gonda Julia
    Mariann Simenszky jaj ő nem! (Azt hiszem orvosok se műtenek hozzátartozòt)
    Válasz4 n.
    Mariann Simenszky
    Nem kiadatásra gondoltam,hanem össelezeállításra.Persze Te is meg tudnád tenni,csak nem foglalkozol v
    Válasz4 n.
    Mariann Simenszky
    vele,Annak idején Te tetted helyette,most jönne Ő.
    Válasz4 n.
    Gonda Julia
    Mariann Simenszky ertem..de ez nem ugy müködik.tán a vegsö simitasnal igen. Nekem kell...

    VálaszTörlés
  4. Zsolt Urbancsok
    Sokszor beszéltünk róla, bármiben segítek, hajrá!
    Válasz2 n.
    Gonda Julia
    Zsolt Urbancsok mindenesetre köszönöm!

    VálaszTörlés