2022. február 25., péntek

ANYA ÉS LÁNYA 2009 FEBR 25

 

ezeket a képeket most kaptam emailon Kanadában élő unokanővéremtől, szeptemberben készítette lányomról és rólam, Budapesten, mielőtt visszarepült... kevés  közös képünk van lányommal, úgyhogy megörültem nekik, gondoltam felteszem ide is, (bár erre engedélyt illene előbb kérnem, ugye..(?)




aztán elkezdtem kutatni az emlékeimben, hogy nekem az én anyámmal hány s milyen közös képem van, hát nem olyan sok, ahhoz képest, hogy mennyi a fotónk...  (dehát a fotózás az én mániám, így eleve érthető, hogy kevés olyan van, amin én is rajta - ha csak neM anya és lánya egy 3. személy a fotós, mint ez esetben is - egy akkori tanítványom):

 


a képen anyukám 1-2 évvel idősebb, mint én a képünkön, én viszont többel, mint lányom..., köszönhetően a köztünk levő szinte nagymamai korkülönbségnek. (ami 41 év bőven), pedig valamikor azt hittük, hogy az anyu és köztem levő 35 évnyi korkülönbség milyen nagy! Persze idővel minden korkülönbség bagatellizálódik.


azon is gondolkodtam, van-e valami frappáns, ide illő anya és lánya versféleség..., de olyat nem találtam! ... legfeljebb egy pszichoszociológiai jellegű cikk a Magyar Narancsban főleg a  felnőtt anya-lány kapcsolatról, s főleg problémáiról... (de nem akarom ezzel elrontani a képek hangulatát, bár elgondolkodtat...)




 

aliz2. :: 2009. febr. 25. 9:20 :: 9 komment :: Címkék: anyafotokapcsolatoklanyom



1 megjegyzés:

  1. potyi:
    2009. 02. 25. 14:52
    Anyukám és én közöttem is közel 40 év korkülönbség volt. Mégis úgy éreztem, hogy ő volt az én legjobb barátnőm.
    A sors kegyes volt hozzám, mert Anyukám 89 éves korában hunyt el.

    Nagyon jó volt nézni ezeket a kedves képeket, a régit azért mert én azt a fiatal hölgyet (tanítványa voltam) jól ismertem, a mostanit azért, mert sugárzik a boldogság a szereplők arcán.

    Nagyon jó egészséget és minden jót kívánok!

    2. alma:
    2009. 02. 25. 15:18
    Van egy olyan fényképem, amin a dédimamám, a nagymamám és én anyukám karjában kisbabaként együtt vagyunk megörökítve.Ha meglesz a szkennerem,akkor felteszem.

    3. aliz2.:
    2009. 02. 25. 16:02
    potyi; köszönöm többmintkedves soraid!nem is tudtam (nem látszott!), hogy anyukád és közted is ennyi korkülönbség volt!jó, hogy sokáig lehettetek egymás barátnői - viszonylag...

    és jó, hogy arra a "fiatal hölgy"-re is emlékszik még valaki, mert amúgy hihetetlen, hogy valamikor én voltam az... (így legalább elhiszem magam is:)

    és köszönöm a jókivánságokat és viszont...!

    4. aliz2.:
    2009. 02. 25. 16:09
    alma; nekem is van többgenerációs képem (de csak 3-as) itt:

    http://lineas.freeblog.hu/archives/2008/01/11/szuletesnapok/

    és van olyan is, ahol a lányom viszi magával a dédnagyanyja , illetve az üknagyanyja képeit - költözés közben:

    http://lineas.freeblog.hu/archives/2008/06/10/setateren_oroklet/

    jó, hogy nálatok 4 generáció egyszerre! kiváncsi vagyok, de megint nem tudok bemenni a blogodba!!!!

    5. aliz2.:
    2009. 02. 25. 16:18
    ja, és, alma!, szkenner nélkül is fel lehet tenni képet, amig nem volt nekünk, én is úgy tettem, pl. a 3-as képünket is; lefotóztam a digitálissal - (csak a vaku fényére kell vigyázni, az néha bezavar )

    6. alma:
    2009. 02. 25. 16:36
    Nyitva vagyok,csak 1 hétre zártam be magam.

    7. aliz2.:
    2009. 02. 25. 16:50

    "...nyitható és csukható"?! :)

    8. alma:
    2009. 02. 27. 15:24
    Elolvastam a "gondolatkönyvet" is, annyira jó!

    9. aliz2.:
    2009. 02. 27. 15:39
    ó, örülök! :)




    VálaszTörlés