2022. február 27., vasárnap

5 DKG VAJ 2012 FEBR 26

 

mostanában - vásárlás közben- gyakran eszembe jut nagynagynéném, a szigorú Aranka néni, aki gyakran fejezte ki méltatlankodó rosszallását, többek között amiatt is , hogy miért nem adnak neki a boltban 5 dkg vajat, miért nem vágják ketté azt a 10 dkg-s előregyártott adagot. Ő egyedül élt, és keveset is ehetett, de abból szerethetett volna mindig frisset. Én mostanában hasonló cipőben járok, a különbség csak az, hogy nem a boltost kérem hiába, hanem az önkiszolgáló szupermarketekben téblábolok a hatalmas (s egyre hatalmasabb adagokat rejtő) csomagolások között. Ma a Lidlben sajtot képtelen voltam venni pl. (bár, igaz ami igaz, a sajt nem romlik könnyen , lehet, hogy nyugodtan előre vehetnék egymagamnak is több adagot?)De szivesebben vásárolok , vásárolnék inkább kevesebbet, nap mint nap. Amikor még lányom rendszeresen leutazott Szegedre ill.onnan át Makóra, akkor mielőtt jött, mindig jócskán bevásároltam, persze az ő kedvenceit, s persze többet is az itt tartózkodása alatt elfogyasztható mennyiségnél, (utána napokig nem is kellett vásárolnom)(mostanában meg, hogy inkább én ruccanok fel, ha csak 1-2 napra is, szeretem is üresen hagyni a -persze kikapcsolandó- hűtőt.) Amúgy meg azt hiszem, a "szerénység kora" abban is megnyilvánul , hogy az ember kevesebbet eszik.  Az étteremben is, észrevettem, hogy a fél adag is sok nekem. Lassan az egész világ az lesz... és nem megemészthető.Sőt, mintha meg is romlott volna...

És 5dkg vajat sehol se árulnak... ma sem...


aliz2. :: 2012. febr. 26. 23:00 :: 7 komment

1 megjegyzés:

  1. Katika Szekeres Ferencné
    A Spaárban van pici vendéglői csomagolás, igaz csak 20 gr.
    Válasz7 é.
    Gonda Julia
    ó, szoktam is venni belőle, olykor kettőt is (kék csomagolás és márványozott! 🙂

    Katika Szekeres Ferencné
    Igen.

    Gonda Julia
    de Aranka nénin ez már nem segithet 🙁 (ez sem)

    VálaszTörlés