2022. február 26., szombat

fotókiállítás Izraelről

 erőt vettem magamon, s elmentem egy fotókiállitásra  a könyvtárba, HOSSZÚ REMETESÉG S MISZ UTÁN

igaz, hogy ebéd után sziesztámból utolsó percekben ébresztve...

s az is, hogy félútról visszamentem a maszkomért ...

a földszszinten zsúfolódtak, szerencsére szoritott egy helyet B.K. mert állni már sok lett volna



a csupaszív Sz. Zs.  remegő hangon és sirással küszködve tartotta bevezető beszédét, kiderült azért mert ez a fotókiállitás posthumus, a fotós.utazó egy-két éve meghalt, félbemaradt kutatásaival...fiatalon, a szülök álltak zs mellett, és U Zs. beszélt még (meglepő eleganciájával), két érdekes blogrészletet is felolvasott,


el is határoztam hogy utána nézek,(hogy bűvöl el ennyire valakit Izrael, aki pedig "kivülálló")  meg részben Sz M emlékére, részben az ügye továbbvitele miatt valami állandó pályázatot akarnak rendezni évente..."kisebbségi" kutatásra 

bevallom a képek engem nem nagyon nyűgöztek le:( (nem tudom az országgal hogy lennék!)

sajnálom...


 

1 megjegyzés:

  1. BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    az ország tetszene
    Válasz2 ó.
    Gonda Julia
    BáronKatalin Tényleg Ilyen India remélem is!

    VálaszTörlés