2022. február 21., hétfő

EGY KÖNYV, CSAK ÚGY 2010 FEBR 21

 ezt a könyvet megint "csak úgy" találtam meg, mintha ezért mentem volna be a könyvesboltba a szegedi Libriben, pedig nem, vagy mégis?....


a szerző neve ismerősnek tűnt, aztán a katalógusból kiderítette a pénztárosnő, hogy valóban a szerző azonos a  Beszélgetések Istennel kötetek szerzőjével: Neale Donald Walsch (egyébként az ő első könyvére hasonló módon találtam  rá, sőt még úgyabbul, szabályosan ráesett a lábamra a könyv a makói könyvbutik kis kirakatából, ahogy beléptem az ajtón...

véletlenül? mint tudjuk, nincsenek véletlenek! :) (minden mindennel - legalábbis a felszín mögött - összefügg...

úgyhogy most is csak pár gondolatot ragadok ki... (a mélyben úgyis összetartozik mással....)  de először is a könyv elejéről ezt a félmottót idézem (én tudom , miért:),

"Semmi sem rossz; minden Ünneplésre méltó. Hajolj le, hogy felfedezd a rengeteg Csodát a lábad előtt. Nyujtózz, hogy meglásd Gyönyörű Mennyei Arcodat 

fölötte mindennek, ami szerinted a vállad nyomja."...írom tovább... Ez itt pont elég!

Pont.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése