2022. február 15., kedd

10 PERCNYI EGYBEESÉS 2009 FEBR 15

 

A Szintézis hétvége második napján is elaludtam, most nem is csörgött az óra, egész egyszerűen ; és 6-kor ébredtem (az újabban szokásos 6 órai alvásom után - kipihenten) kényelmesen be is értem a 2. előadás utolsó 10 percére, ebédszünet előtt. Meg se fordult a fejemben, hogy azt a 10 percet már kihagyom. Épp valaki kint volt bentről, és készült vissza, úgyhogy az ő egy ajtónyitásával én is beléptem a megint zsúfolt terembe, megálltam az ajtó- mélyedésben a sarokban. "Még egy érdekes esetet elmondok" - mondja az előadó : László Ruth holisztikus pszichológus...", ( a véletlenekről asztrológiai és szimbológiai megközelítésben): és az eset, amit mond rögtön az elején kitátja a szám: a főszereplő alany visszatérő álmáról beszél, ami egy "üvegfalú labirintus"... Most már tudom, miért "kellett" bejönnöm erre az utolsó 10 percre is. Ezért! Nekem is évekig ez volt a visszatérő álmom (más se, azóta se, semmi visszatérő, életem egyetlen makacsul visszatérő álma volt ez, még 20-as éveim legelején; és most azt hallom, hogy valaki másnak is, ugyanez, s ráadásul ennek az idegennek egy csomó "adata" megegyezik az enyémmel..).... a 10 percet kitolom, "lerohanom" az előadás utáni szünetben az előadónőt, mondván ennek az álomnak az elemzéséről ha lehetne többet hallanom, esetleg a kerekasztalnál... de megbeszéljük... (nem vagyunk egyediek! vannak arche- sőt nem archetipusok is, sok-sok hasonlóság köztünk, s ezek a hasonlóságok csokorbakötve vannak...érdekes); megtudok magamról is - egy másik ember esetéből egy-két analóg adalékot..., bár jócskán marad nyitva is, illetve a válasz bennünk van... csak mi tudjuk igazán - esetleg van, (egy ugyanazt -visszatérően - álmodó esete!), ami rokon összefüggéseivel megkönnyítheti a sajátválaszt... kérdésre - kérdés a válasz! (az ébresztheti fel bennünk az igazi választ!)


aliz2. :: 2009. febr. 15. 23:25 :: 2 komment :: Címkék: álom, eloadas, SZINTÉZIS



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése