2022. február 17., csütörtök

UTÓ/NÉVNAPI ÜDVÖZLET 2010 FEBR 17

 

kicsit elhamarkodtam a tegnapi- névnapi "berzenkedést"

ma már ott várt a postafiokómban a névnapi üdvözlő képeslap

(lehet, hogy csak a posta késett:::?)

ime:



névnapom alkalmából szeretetteköszönt a gimnázium dolgozói nevében az igazgató.

köszönöm. köszöntöm én is őket. :)

jut eszembe, legutóbb régi tablók összegyűjtése okán voltam bent (épp abban a teremben , ahol gimistaként az osztályunk volt, majd ahol tanitottam is, meg osztályozó értekezleteket is ültem végig...) Ne felejtsem a készülő tablókönyvet megrendelni - több példányban is (hiszen odajártak anyukám, nagynéném, nagybátyám, az unokatestvéreim, a férjem , a lányom - de én mint tanár (of) is rajta vagyok jónéhány tablón...) (Eddigi életem több mint felét töltöttem a gimi falai közt... ahonnan  most jött ez az üdv. lap... Talán azért is volt olyan fontos? önmagán túl (az életemre, elmúlt éveimre) mutató....


aliz2. :: 2010. febr. 17. 14:31 :: 7 komment 
Kategóriák: 
ünnep :: Címkék: iskolakapcsolatokrokonoktanitastanulas

5 megjegyzés:

  1. bezzeg évek óta hiába várom (új seprű..s nem biztos, hogy jól seper!)

    VálaszTörlés
  2. Tegnap éjjel, mielőtt lezártam volna a gépet, végignéztem, van-e még Julikám, aki esetleg várja... Hát, itt vagyok. Szép név- és minden más napot - kívánok:Klári

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, főleg a "más napokat" :)
      (már nem várom...a névnapit:) lásd fent)

      Törlés
  3. Remélem, hogy jól telt a névnapod. Kívánom neked így utólag is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, de nem igen tartom, csak ha kedvesen felköszöntenek, és akadnak, az jólesik, és megköszönöm...igy neked is

      Törlés