2020. január 10., péntek

ütközés

délután,nagyon alacsonyan van a nap, napszemüveg rajtam, így is alig látok,s véletlen túl közel kanyarodok be a Pennynél a kijárati ajtó felé, el is üt...mert hogy épp jön ki egy nő, a keze tele összevissza, zsonglőrködött  papirgurigákkal, és még fel se ocsúdok az ütéstől, szabályosan ordít rám.... pedig még csak szemrehányást se tettem neki, még pillantással sem,nem is akartam volna, én voltam a "hibás " tényleg, mért mentem olyan közel...na de mért kell neki engem leteremteni leszidni, lehülyézni....megy a kocsijához, annak nyílik is az ajtaja és a párja bődületes hangon ordít ki, megvédendő védésre igazán nem szoruló asszonyát, hogy mi van... aztán elrobognak,,,, én is, elkarikázom a Sparba, sokan is voltak itt, két pénztár működött, gondoltam oda megyek, a nap már a hátam mögé kerül úgyis, ott van önkiszolgáló pénztár , minél kevesebb konfrontációs lehetőség...

de azért..én adott esetben, nem szidom a sérülőt, hanem sajnálkozok és meg is kérdezném, hogy  fáj- e valamije, mijét ütötte meg,.tudok-e. segíteni ...s nem leteremtem

egy nénike el is csodálkozott, csóválta a fejét, mondta, ne is törődjek az ilyenekkel

én nem is törődök, csak sajnos ott ütött meg az ajtó,ahol már amúgy is volt autó balesetem,az az oldalam súrlódott a kocsihoz, amit most az ajtó eltalált,  épp  mondták a reumatológián, hogy bizony 6-8-mm csigolyaelcsúszásom van, s az nem semmi....

remélem nem csúszott tovább....


13 megjegyzés:

  1. G.I. Sajnos sok ilyen ember van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak tudnám messze elkerülni őket....

      Törlés
    2. A.Á. Szomorú, de az emberek hozzáállása megváltozott Tisztelet a kivételnek.

      Törlés
    3. elkéoesztő, homályosan úgy rémlik, hogy ismerem is, node kivetkőzött teljesen magából idők folyamán

      Törlés
  2. Zs.M.SZ. A reakció alapvetően intelligenciafüggő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és, mire megyünk vele? hogy megállapitjuk, hogy unintelligens?

      Törlés
  3. Zs.M.SZ.Semmire sem megyünk vele sajnos.

    VálaszTörlés
  4. P.G.K. Ma reggel a kerékpár úton anyukámat is ordítva lehülyézte egy idős bácsi.Anyukámmal mentünk biciklivel a bácsi előttünk középen.Anyukám szólt neki:legyen szives bennünket elengedni.Erre ő üvöltve:te hülye ,miért nincs csengőd...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem értem, mi lett az emberekkel, érthetetlen ez a sok durvaság

      Törlés
    2. P.G: a durvasag itt is magas, pedig igazan nem volt eddig. Lehet rola olvasni, es Trump embert ember ellen uszito magatartasat teszik felelosse. Van benne valami

      Törlés
    3. nem hisem, hgy nálunk pl Trump lenne az ok

      Törlés
    4. P.G: Hahaha. Nem, de ott is van, ami miatt az emberek allando feszultsegben vannak, allandoan mergesek

      Törlés
    5. de az biztos nem a ti Trumpotok

      Törlés