2020. január 4., szombat

itthon

ma tudatosan lebzselő napot csináltam (vettem elég kaját, ebédnek valót is, úgyis mindenek zárva vannak) pihenek, de már ez is nehezemre esik :), nyűglődök

befejeztem végre Máté színházi naplóit, a vége lehangolóbb lett, semmitmondók a próba beszámolói (bár lengyelországi) csupa technikai  , gyakorlati lépés... közben eszik,meg meccseket néz... semmi megasröpt,, koncepció... no jobb is, így a búcsú könnyebb lett, mint közben gondoltam...,


elkezdtem egy új könyvet, idén többet akarok, de csak világosban tudok könyvet olvasni, s most elég rövidek még a napok

szól a Bartók, néha jó szövegei is vannak a zene mellett...de egyre jobban hiányolom a tévét, rendbehozatom azt is, már pakolok le róla::)

holnap már kibújok,,, a neten megrendelt mozijegyemre is

valahogy nem vonz a kinti téli világ, élvezem bent az egyenlees meleget.....

jó hogy van fedelem, kajám...  (hány embernek nincs?)

de meg kell mondjam szörnyű rossz hatással van rám a négy fal.... :)

alig várom már a holnapot, hogy kitörjek belőle

4 megjegyzés: