2020. január 4., szombat

nehéz évkezdés

én igazoltan aludtam el az éjszakai mozizás miatt (meg is lett a ára: karfájás, lábgörcs, fejfájásos ébredés..:) de hogy miért az egész város alszik, azt nem értem...

a menza fél kettőkor már bezárt, (2 ig kéne), s ahogy bekukucskáltam, láttam, nem az ajtó ragadt be ,mert már bőszen takarítottak....

nem baj, jobb helyen s jót ettem (a Gloriusban, rántott halat, s nem is volt benne szálka, s remek kávé)...

de aztán megint zárt ajtót találtam a szomszédban, memóriakrátyát akartan venni, mert már csak egy kép törlésével tudtam egy fancsali selfit fotózni a gloriusban, afféle boldog újéveset de hogy ilyen fancsali lett,azt írtam alá, hogy boldogabbat...



pedig az igazság az, hogy a hanyatlás korában már igazán beérném azzal is, ha csak ilyen lenne....

aztán nadrágot akartam venni, meleget, mondjuk kordot(a Pesten szétszakadt helyett) de olyan hideg volt a kínaiban, hogy kifordultam...de nem is gyártanak jó nadrágokat, mindenki legginseket hord, én azt harisnyának tekintem

vettem szemüveget a Rossmannban, itt volt választék, bőven,,3,5 dioptriáig csak ugyan,  jók voltak a szemüvegek, millió láthatóvá lett ráncom bizonyította a tükörben

aztán  bitositókot vettem, ja mert délben villanyt kellett szerelnem...készülődés közben egyszer csak teles söttség és csend borult rám (tán ezért is késtem el az ebédet)

a régi , multifokális szemüvegem három darabban vittem reperáltatni,de új keret kell, hozzá, majd otthonról viszek jókat....mikből elveszett a lencse

aztán hiába próbáltam zsebnaptárat venni , már nem volt megfelelő

vásároltam kaját, a Pennyben, elég jól (s csak 1880.ért) , (pakolás közben majdnem beleestem a kocsisba, hiába, nem hajolhatok én mér mélyre)

hátha akkor holnap ki se bújok ebbe a zuzmarás , ködös, hideg, alvó városba

majd vasárnap megyek az "Ermitázsra"

s hétfőn remélem már normális hét azaz év kezdés lesz








2 megjegyzés:

  1. A.Á. Pont tegnap mondtam én is családnak a jövő héten indul az élet a városban.

    VálaszTörlés