2020. január 9., csütörtök

egy régi nagy tenor

hasonló zenei élményben volt most is részem, menet közben a Bartókon, mint legutóbb Hvorosztovszkijjal..csak itt nem egy .két év, hanem vagy 60 távolából....

valami csodálatos (ezúttal) tenor hangon énekel valaki....csodálatos hangszín, a finom hajlítások,minden szó érhető, tiszta, világos,csupa érzés és gondolat...sugárzik...ki lehet, az érződik  hogy nem mostani az énekes, ma már nem énekel senki ilyen szépen, tisztán, érthetően, s átélhetően....s bemondják Rimszkij Korszakov hindi dalát,  előadta.... Szabó Miklós

...nem hiába voltam oda érte szószerint, gimnazista , egyetemista koromban, itt énekelt, Szegeden olykor még Makóra is lejött a kuturházba). minden operában megnéztem (ez Vaszy idejében volt  ezért se láttam sokáig szükségét annak, hogy az Operába menjek Pesten....

imádtam, kis apró emberke, hatalmas hanggal és szívvel

a rádióban hallott felvételt nem találtam meg , de helyette,





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése