2020. január 31., péntek

én vagyok a világ legjobb nagymamája?

te vagy a világ legjobb  nagymamája!! ...mondta, kiáltotta  a telefonba nem is tudom hányszor unokám, s én csak pironkodtam, mert dehogyis vagyok az, legfeljebb a szivemet tekintve, mert kimondhatlanul szeretem,,,, de ő biztos a világ legjobb unokája (és anyának? tette hozzá...szomorkásan, hát persze, neki meg a legjobb fiacskája..)

***

hogy vagy?  kérdezte..s én mondtam (mert még csak ébredeztem, lábadoztam,az ágyban)  ha hallom a hangod mindig jól,..

ha a menyországban lennél, akkor is? . kérdezte

hát azt hiszem akkor is, (bárcsak hallanám majd onnan is...)

erre elmesélt egy mesét két kutyáról, akik egy fészekben ültek, rágcsáltak, s felugrálva  rá azt mondták ez olyan mint egy pótmenyország)...pótmenyország (hahaha)

.***

jó sokat beszélgettünk, én ki voltam hangositva,közben felöltözött, de nem volt szabad kikapcsolni a mobilt......

tisztáztuk, hogy az én gyerekkoromban nem is volt legó, mégis elvoltunk, (de ha lett volna, akkor se lett volna annyi, mint neki)  anyukájának is csak egy volt...(azt meg is igértem, hogy előkotrom ...)

***

aztán fej(szám) és irásoztunk,, (egy tizforintossal) csak úgy vágta az eredményeket, de 2-2-nél leállitottam, mert ez a döntetlen olyan megnyugtató...

***

mondtam: süt a nap, mert hirtelen megláttam az ablakon túl a ragyogást, elviccelte: mit süt? almésoiutt? hekket? ::::) embert....

***

sziázott is közben, de az nem elköszönés volt (mint felvilágostott) csak köszönés, az elköszönés a viszlát , de azt is többször mondtuk egymásnak

***

megkérdezte mikor lesz a szülinapom, nem mondtam meg, mert már nincs...anyja megmondta, hogy 11-én volt,s azt kértem ajándékba, hogy ne tartsuk meg...de ő ragaszkodik hozzá, hogy ünnepeljünk, lesz  dal, tánc, vidámság, és ajándékok

az igazság az, hogy minden napom az,  amikor vele lehetek

s ő a legnagyobb ajándékom, de kijavitott, hogy csak mikor született, akkor, de nem, helyesbitettem, ez már igy marad minden napra, örökre....


4 megjegyzés: