2020. január 28., kedd

gitárzene

gitárkoncertet hirdettek tegnap 5től a könyvtárba

egy értesítést vártam, s milyen jó, hogy megvártam otthonomban, mert a vezetékes telefonomra jött (nem a mobilra)..de így aztán elkéstem,azért határozottan lépdeltem a könyvtár aulájába, mire az ig helyettes,szólt hogy (ne olyan hevesen, mert) tele van a terem, egy szabad hely sincs.. nahát azárt ezt megnézem, nade ne a liften menjek, mondja, mert az hangosan beszél, s igy zavart okozhat...hát felgyalogoltam (egész jól bírtam) bekukucskáltam,s a túloldalon legszélén volt is egy üres karosszék (később kiderült valószínű a tévéseké)



később az ignö át akarta adni az ő újonnan szerzett helyét,hogy onnan jobban látnék,de mondtam, hogy hallani kell:)

hallottam is , bár egy oszlop teljesen eltakarta a gitárost

a közönséget viszont láttam (egy csomó gyerek, gondolom tanárbácsijukat hallgatták...)

jó volt élő finom gitárzenét hallgatni, tulajdonképpen megnyugodni jöttem, s az egy.két elütéstől eltekintve megvolt (nem is fogom ezentúl számontartani az elütéseket,csak kedvem szegi)

kipihentem magam végülis, jó volt stresszoldónak

köszönet a sok jó programért!

(ezt a fotót felállva, ellépvse csináltam:




3 megjegyzés: