2020. január 20., hétfő

befagyott váll

https://medicoverkorhaz.hu/egeszseg-a-z/befagyott-vall-szindroma

hát meglepődtem...

a vállfájásomnak akartam utánanézni a googleon

s rögtön egy latin kifejezés ismerősnek tűnt, már a legelső cikkelyben

megnéztem a röntgen beutalómat, mit a reumatolgián kaptam.... megegyezett

a  váll adhaesiv capsulitise

egyébként meg rá is kérdeztem g az orvosnál, mi ez: befagyott váll szindróma

a szöveg rögtön megértette velem, hogy semmi különös nincs abban hogy már hónapok óta tart

hiszen a teljes gyógyulási ideje két év

ráérek...:)

5 megjegyzés:

  1. M.T: Nekem is volt, szakértő, ügyes gyógytornász segítségével hamar meggyógyul. Jobbulást kivánok neked!!!

    VálaszTörlés
  2. M.S: Látod,miért is jársz orvoshoz?A két évben ne higgy,ez néha váratlanul jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemigen járok.... (röntgenre se mentem el :))

      Törlés