2020. január 12., vasárnap

kisérlet vagy kisértet

későn ebédeltem, már megint szinte minden elfogyott, intéznivalóim voltak utána, így nem mentem haza kávézni, hanem be a Gloriusba, miután benyitottam egy szerényebb kávézóba is, de az ottani felfordulástól elment a kedvem, a Glorius, igen, egész más a perspektíva innen, a kévézóból, mint az ebédelő részből

én tudatosan tudom élvezni a szép környezetet, halk zenét,, újságot is olvastam a fincsi kávé után

na épp ez az, megfejtettem a keresztrejtvényt szokásosan ( pillanatok alatt)

csak egyetlen betűn megtorpantam, a fő gondolatnál:

A MÚLT SOSE TÖBB MINT KÍSÉRLETEK HALMAZA

nem inkább KÍSÉRTETEK?

de sehogy se jön ki

Arnold Bennet angol író mondta állítólag

megkeresem a googleban, Arnold Bennettre találtam, az idézetre nem, de mivel a nevét is egy betűvel elírták, miért is ne a idézetet is ? :)

(azt mondja a lányom, hogy lehet kísérlet is, . hibákat követünk el, hogy a jövőben kijavítsuk,
micsoda konsrtuktivitás, az egész múlt erre való, próbákra?)




2 megjegyzés:

  1. Aliz, a lányod pontosan fogalmazott. Rátapintott arra az értelmiségi problémára, amire Jonathan Franzen a Javítások c. regényét felépítette. Bennettet nem ismerem, de jó, hogy megemlítetted.

    VálaszTörlés