2020. január 13., hétfő

előadás és beszélgetés a magas vérnyomásról

két hetente van a könyytárban az adventiek szervezésében egy előadássorozat  el  szoktam menni, nem mindre, de ha a téma érdekel, igen... most érdekelt pl,, a magas vérnyomásról volt szó, egy docens dr taglalta a témát... nagyon világosan, a lényegre tapintva, és ami fő, utána kérdezni is lehetett, én fel is tettem vagy három fontos kérdést-- (mi a helyzet, ha ugrál a vérnyomás, (a legrosszabb, mégis kell szedni rendszeresen a csökkentőt, mert az fenntartja a normálisat, s meg is előz) összefügg-e a korral, vagy a súlytöbblettel (ez utóbbival de így közvetve a korral is), multivitamin esetén be kell szüntetni a külön vitaminokat, ásványi anyagokat (, bár mindig van ráhagyva a táplálkozás miatt)

jó volt....

a pogácsa és a tea is, amivel mindig megkinálnak...

életmód klubot is szervezni akarnak,,,,,

5 megjegyzés:

  1. P.G. Paloczi Gabi
    Pogacsat szivesen ennek. Majd megkerem a sutogeto lanyomat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt én is eszegettem végig...a tea kicsit furaizű volt

      Törlés
    2. pedig azt a konkluziót vontam le , hogy fogynom kéne

      Törlés
    3. P.G. Azt probalom en csak egy par kilot

      Törlés
    4. rám egyre csak jönnek a kilók

      Törlés