2020. január 5., vasárnap

egy tragikus hirtelenségű halálra

NEM akartam nekrológot írni,bár egy számomra is szimpatikus és a halálnak túl fiatal (56 éves) emberről ,,,,mert a művészete annyira nem állt közel hozzám,a bulvárhirektől pedig - amiben fura hirek is jelengettek meg róla, élete hullámzó szakaszairól - távol tartom magam, de aztán mégis irok egy pár sort...

mert nagyon elgondolkodtatott a halála, amit megtudtam róla, s amit nem, de kiköveteztethető

délután történt a baleset, szivinfarktust kapott vezetés közben  a Ferdinánd hídon, s bár félreállt , s 50 percig próbálták újraéleszteni , de nem  sikerült

később megtudtam hogy este 7 kor Szegeden lépett volna fel az Ifjusági Házban, (a Páratlan párosban), s állitólag már odaindult(vajon hány óra lehetett? ..) s több hiradásban azt olvasom, hogy este halt meg....

most meg azt tudtam meg (Róna oldalán), hogy délelőtt teológia vizsgája volt..

,mert Istent kereste,,,,

Róna remélei, hogy már megtalálta

......

én is , de  egyre töprengek a feltételezhető  hajszoltságán--



8 megjegyzés:

  1. G.A.M. Nem talált kiutat az alkohol problémái miatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de azt hiszem igen, csak ez egy göröngyös út

      Törlés
    2. SENKI se beszélt itt öngyilkosságról (a szövegemben is irom az infarktust)

      Törlés
    3. senki nem fogott az alkoholra semmit, aminek amúgy távoli hatása is lehet,az élet sajnos nagyon bonyolult, én kommenteknél mindig figyelembe venném az alapszöveget, vagy akkor csak az illetőt kommentelem, van rá mód

      Törlés
    4. G.A:M. Arra értettem a kiútkeresését,hogy a Hit Gyülekezetben próbált segítséget keresni!

      Törlés
    5. ott viszont igenis talált

      Törlés