2020. január 6., hétfő

szem(üveg)em

unokám nem szereti a szemüvegem, különösen, ha a naptól besötétül,

most kiderült hogy tán kiskorában is ezért vette le mindig rólam? (én azt hittem, hogy őt érdekli..)

mert most mondja is, hogy zavarja, hogy nem látja a szememet. mit elemezgettünk szürke- zöld s azt mondja egy kicsit kék is, stimmel, ilyen volt, de én azt hittem hogy az is már elszintelenedett  s minimum csak szürke

másnap (véletlen?) nekem jön az utcán, oldalról, a szemüvegemnek,amikor le akarom venni egy párkányról, amin egyensúlyoz, véletlenül, teljesen elgörbült a szemüveg szára, esik le az orromról... meg lett oldva a szemüveg kérdés megint

(jut eszembe egyszer rég bedobta egy ...tócsába-)

*******

Nincs mese,  meg kell operáltatni azt a hályogot, azt mondják, utána szemüveg se kéne....


4 megjegyzés:

  1. Zs.R. Sajnos kell. Fényre sötétedő. Saját tapasztalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a hályogomat nagyon zavarja a napsütés, pláne alacsonyan.... szinte nem látok olyankor 🙁

      Törlés
  2. Zs.R. Bocsánat, pontatlanul fogalmaztam. A műtét után is védeni kell a szemet az erős fénytől. Viszont műtét után új színeket látunk...

    VálaszTörlés