2020. január 21., kedd

egy fantasztikus hegedűs

Beethoven hegedűversenyét láttam-hallottam olyan fantasztkus előadásban mint még soha (index közvetitette a PIMből)
Mindens hangja, frázisa külön élt, s mégis egyben volt, a kádencia tökéletes, külön mű (modern, mégis belesimult az eredetibe), kifejező volt,érzékeny, könnyed, táncos, lebegő...s annyira édes--...nem találok megfelelő szavakat....



egy ragyogó fiatal amerikai hegedűs: Benjamin Beilman (meg kell jegyezni a nevét)

akire azt mondják nagy igéret

de ez tévedés, szerintem már sokkal több igéretnél

4 megjegyzés:

  1. J.J.P. Én is láttam, hallottam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. J.J.P. Érdemes figyelni a MŰPA közvetítéseit, nagyon jó a hang és kép mínősége is

      Törlés
    2. ha jó, amit közvetit, az az elsődleges

      Törlés