2020. január 18., szombat

két pápa másodszor

nem utaztam el, hétvégére mint korábban még terveztem, így blindre néztem meg interneten a két pápát, most csak megnéztem a moziban széles vásznon, és csupa felirattal... (bevallom volt rész amit átaludtam a közepén, ezt még elemezni kell, hogy miért alszom el bizonyos filmek közepén.)



..most leginkább a gyónó rész hatott meg, a kölcssönös gyónsuk (egyébként utána volt a tangözás az is remekbeszabott, előttem meg az egyszerű  pizzázásuk:)

hiába,,,nagy film! emberi...

6 megjegyzés:

  1. T.K. Tiborné Kaposi
    Sikerült véletlenül megnéznem egy blogos oldalán. Nagyon örültem neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és értetted felirat nélkül is a spanyol szöveget?

      Törlés
    2. T.K. Voltak részek, amiket nem értettem.

      Törlés
    3. T.K. Ezért lenne jó moziban megnézni!!!

      Törlés
    4. a moziban az egész film feliratos

      Törlés