2020. január 11., szombat

túléléseim

állítólag három nap három éjjel születtem, nem lehetett császármetszést alkalmazni,  -amúgy kellett volna -, mert anyukámnak volt egy műtétje a terhessége második, harmadik hónapjában ( elhalt ikertestvére maradványait kellett eltávolítani), s igy mivel újra nem lehetett felvágni a hasát, a lustaságommal alaposan megszenvedtettem, meg a  3,75 kg-mommal..,,,

ennek, 77 , 78 éve...

azért, ha belegondolok, többszörös csoda hogy életben maradtam még megszületésem előtt, meg aztán utána is vagy másfél évvel, (mikor A-tól megmenekültünk) meg még hányszor életemben

azt hiszem hálás lehetek a sorsnak

sok nehézséget támasztott (és azt hiszem minduntalan támaszt),

de valahogy mindig megmentett (eddig) (persze a végtelenségig, tudom, nem lehet elvárni tőle)

eddig , mondhatom, egy többszörös túlélő vagyok

hát mindenesetre köszönöm

13 megjegyzés:

  1. Hát legyenek boldogabbak a következő éveid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát boldogok IS voltak, nagyon is, én nem mondtam, hogy nem :) (szerintem boldogabbak már nemigen lesznek:)

      Törlés
  2. T.K. ..örülhessünk még Neked jó sokáig! Isten éltessen Julika, erőben, egészségben - amennyire csak ez lehetséges

    VálaszTörlés
  3. J.J. Boldog születésnapot kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. S.B. Boldog szulinapot kivanok szeretettel

    VálaszTörlés
  5. E.E:N.Boldog Születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  6. A.D: Boldog születésnapot kívánok Tanárnő

    VálaszTörlés