2020. január 17., péntek

szerelmes operadélután

ingyen mehettünk, s mégse volt teltház

erről beszéltem még kezdés előtt , méltatlankodva (itt háttal látszom:), pár pillanattal kezdés előtt,  s látszanak az üres székek is



László Boldizsár. énekelt, s azért adott opera-szerelem címet a műsornak mert az életben is a párjával lép föl, ahogy eldicsekedett vele

de kérdem én ezt mennyiben tartozik ránk? mint ahogy az emlékszel még kezdetű operett dal végén is az a nem színpadi hosszú csók

van a magánélet és van a színpad, nem jó keverni a kettőt -szerintem

(azt hiszem az irodalomban ugyanezt jelentheti a "direktség" kerülése!, a közvetlen valóságra következtethetőségé)

egyébként meglepően jól énekelt a hölgy Nánási Helga nem csak mint kellék, mint kiegészités (sőt?)


én a Singers együttesből kilépett énekesben néha éreztem némi bizonytalanságot, de szép élmény volt

(pl a Bánk bánból a Hazám, hazám... gyönyörű, egyenletes, áradó, de Cavaradossi is ...)




(no, a zongorista  lehetett volna jobb...szegény nagyon kottafüggően játszott, bevezető Chopinjére rá se ismertem - annyira darabos volt)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése